پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو-کوئید_KWID

فروش رنو فرانسه به ایران نسبت به سال پیش 3 برابر شد

فروش رنو فرانسه به ایران در ۸ ماهه سال جاری میلادی با رشد ۳ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۴ هزار و ۵۴۸ دستگاه رسید. به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در هشت ماهه نخست سال جاری میلادی ۵۴ هزار و ۵۴۸ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

فروش رنو فرانسه به ایران در ۸ ماهه سال جاری میلادی با رشد ۳ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۴ هزار و ۵۴۸ دستگاه رسید.

به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در هشت ماهه نخست سال جاری میلادی ۵۴ هزار و ۵۴۸ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.

فروش رنوی فرانسه به ایران در ماه های ژانویه تا اوت ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹۹ درصدی داشته است. فروش رنو به ایران در ژانویه تا اوت ۲۰۱۵ برابر با ۱۸ هزار و ۲۳۰ دستگاه اعلام شده بود.

در حالی که اقتصاد ایران از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها نفع قابل توجهی نبرده و مشکلات واحدهای اقتصادی در بازار جهانی از جمله برقراری ارتباطات بانکی ادامه یافته است صادرات این خودروساز فرانسوی به ایران در نتیجه اجرای برجام ۳ برابر شده است.

برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام در ژانویه ۲۰۱۶ اجرایی شد.

خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور مونتاژ می‌شود.

صادرات رنو به ایران در ماه اوت امسال بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۲۴ دستگاه بوده است که این رقم نسبت به ماه قبل رشد ۲۷ درصدی و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۱۰ درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش در مجموع ۱۲ماهه سال میلادی گذشته نیز ۵۱هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات رنو به ایران صادر شد که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۵۶درصدی داشته است. رنو در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۳هزار دستگاه محصول تولیدی خود را به ایران فروخته بود.

رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت.

سفر مقامات ارشد رنو به ایران براي تعامل با قطعه سازان

وقتی کیفیت در اولویت است-تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی

رنو کوئید جایگزین پراید یا محصول ارزان قیمت ایران خودرو؟

شرایط فروش محصولات پارس خودرو + جدول (شهریور 95)

رنو داستر اتوماتیک را 15 روزه تحویل بگیرید

گام بلند رنو برای داخلی سازی در ایران

شرایط پیش فروش عادی رنو کپچر 2017 (مرداد95)+جدول

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی