پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد-مهر 95

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌فروش عادی مهر 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی، از روز شنبه 95/07/03 لغایت 95/07/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می‌گردد. توضیحات مهم : – هدیه فروش تعهدی – در صورت پرداخت مبلغ […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌فروش عادی مهر 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی، از روز شنبه 95/07/03 لغایت 95/07/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره 1 و 2) ارائه می‌گردد.

پیش فروش محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو

توضیحات مهم :

– هدیه فروش تعهدی – در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو – در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

* : در این بخشنامه خودروهای 206 صندوقدار وی 8 و سمند EF7 بنزینی به ترتیب دارای تسهیلات (وام) 150.000.000 و 120.000.000 ریالی برابر ضوابط شرکت هستند.

بدین صورت که امکان پرداخت مبلغ مابه التفاوت – پس از ارسال دعوتنامه – بصورت اقساط وجود خواهد داشت. که جزئیات آن در دعوتنامه مشخص خواهد شد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می‌باشد .

– هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

– هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

ایران خودرو در نمایشگاه باکو شرکت می کند

مزيت هاي رقابتي محصولات جدید ایکاپ

رنو کوئید جایگزین پراید یا محصول ارزان قیمت ایران خودرو؟

سفر مقامات ارشد رنو به ایران براي تعامل با قطعه سازان

قیمت و زمان عرضه پژوهای ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی