پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک تهران

به گفته سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، امروز (4 مهر ماه 95) حجم ترافیک تهران نسبت به روز گذشته چند درصد افزایش داشته است. به نقل از فارس ،سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور  گفت:‌ امروز حجم ترافیک در سطح شهر تهران نسبت به روز گذشته چند درصد افزایش داشته است. […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۵

به گفته سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، امروز (4 مهر ماه 95) حجم ترافیک تهران نسبت به روز گذشته چند درصد افزایش داشته است.

به نقل از فارس ،سرهنگ رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور  گفت:‌ امروز حجم ترافیک در سطح شهر تهران نسبت به روز گذشته چند درصد افزایش داشته است.

وی افزود: امروز و فردا باید منتظر شکل‌گیری ترافیک مهر ماهی باشیم، انتظار می‌رود که این حجم از ترافیک تهران در دو هفته آتی ادامه داشته باشد تا سرویس مدارس مسیرهای خود را پیدا کرده تا ترافیک کمی سبک‌تر شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در معابر سنگین است و پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل در سطح شهر حضور دارد تا بتواند این حجم سنگین ترافیک تهران را کنترل کند.

سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد: ما در 6 ماهه دوم سال دو پیک ترافیکی در ترددهای روزانه داریم از ساعت 7 تا 9 صبح بیشترین ترددهای صبحگاهی را در سطح شهر تهران شاهد هستیم و در بعدازظهر از ساعت 17 تا 19 پیک دوم ترافیکی و سفرهای شهری شکل می‌گیرد.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور توصیه کرد:‌ برای همراهی با پلیس راهنمایی و رانندگی و کاهش حجم ترافیک تهران و ایجاد سرعت در حمل و نقل از شهروندان خواستاریم؛در صورت امکان و عدم ضرورت زمان تردد در شهر را توزیع  کرده و از تردد غیرضروری در ساعت های پرترافیک خودداری کنند.

وی در انتها افزود: همچنین تقویت حمل و نقل عمومی می‌توانند در کاهش حجم ترافیک تهران تأثیر مثبت گذاشته و حمل و نقل شهری را سریعتر کند، لذا از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی به ویژه در ساعات پرترافیک استفاده کنند.

مشکل کمبود تاکسی در نقاط پرتردد تهران حل می شود

خسارت های ناشی از ترافیک تهران

اعلام ساعت پیک ترافیک تهران در صبح و عصر-کاهش 2 ساعته طرح زوج و فرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی