پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهنمایی رانندگی_جریمه

طرح LEZ از اول آبان ماه 95 اجرا می شود

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری از اجرای طرح LEZ یا طرح کاهش از ابتدای آبان ماه سال ۱۳۹۵ خبر داد. به نقل از ایسنا، سردار مهری در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری گفت: هنگامی که پلیس خودروهای متخلف را متوقف می‌کند یکی از مدارکی که مورد بازبینی قرار می‌گیرد […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری از اجرای طرح LEZ یا طرح کاهش از ابتدای آبان ماه سال ۱۳۹۵ خبر داد.

به نقل از ایسنا، سردار مهری در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری گفت: هنگامی که پلیس خودروهای متخلف را متوقف می‌کند یکی از مدارکی که مورد بازبینی قرار می‌گیرد برگه معاینه فنی است. در حال حاضر در سراسر کشور برگه معاینه فنی توسط مأمورین پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت دستی چک می‌شود.

وی افزود: مقرر شده که از ابتدای آبان ماه سال جاری در محدوده طرح زوج یا فرد برگه معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌های پلاک خوان چک شود.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم و در جهت هماهنگی‌های فنی بیشتر مقرر شد که اجرای طرح LEZ از آبان ماه آغاز شود؛ به طوریکه دوربین‌ها از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا ساعت 19 در روزهای عادی و در روز پنجشنبه از 6:30 صبح تا ساعت 13 برگه معاینه فنی خودروها را از طریق خواندن پلاک چک می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا از شهروندان پایتخت درخواست کرد ظرف مدت باقیمانده برای اخذ برگه معاینه فنی اقدام کنند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند؛ چرا که ازدحام مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی در روزهای آخر افزایش می‌یابد.

سردار مهری تاکید کرد: شهروندان پس از اخذ برگه معاینه فنی از مراکز معتبر تعیین شده، حتما صحت برگه معاینه فنی خود را از طریق مراجعه به سامانه یکپارچه معاینه فنی  به این آدرس  از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این بر اساس ابلاغ وزارت کشور مقرر شده بود اجرای طرح LEZ از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شود اما پلیس به دلیل ازدحام شهروندان در مراکز معاینه فنی اجرای این طرح را با 10 روز تأخیر مواجه کرد.

ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در هفته ناجا

توقف جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در طرح LEZ

سپردن خودرو به فردی که گواهینامه رانندگی ندارد جرم است

10 روز فرصت برای دریافت معاینه فنی خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی