پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف هاشم زایی نماینده تهران

سانحه رانندگی باعث مصدومیت نماینده مجلس شد

استاندار یزد با حضور در بیمارستان فرخی یزد از هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در اثر یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده عیادت کرد. هاشم‌زایی نماینده تهران که در اثر یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده است، در بیمارستان فرخی یزد بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.سیدمحمد میرمحمدی استاندار […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

استاندار یزد با حضور در بیمارستان فرخی یزد از هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در اثر یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده عیادت کرد.

هاشم‌زایی نماینده تهران که در اثر یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده است، در بیمارستان فرخی یزد بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد نیز با حضور در بیمارستان از هاشم‌زایی عیادت کرد.

رئیس سنی مجلس دهم بعدازظهر جمعه ۱۶ مهر ماه ۹۵ در یک سانحه رانندگی در 120 کیلومتری اردکان دچار مصدومیت شد.

تصادف رانندگی هاشم زایی

در این حادثه یک خودروی 206 از مسیر خود منحرف شد و با خودروی لکسوس LX570 حامل نماینده مردم تهران برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و جان باختند و هاشم‌زایی و راننده وی نیز مصدوم شدند.
نماینده مردم تهران در این سانحه علاوه بر شکستگی دست راست، دچار خون‌ریزی داخلی نیز شد. در پی این سانحه رانندگی ، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در مذاکره‌ای با قائم‌مقام و معاون وزارت بهداشت خواستار رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان این حادثه شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی