پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیفیت خودروهای داخلی

گزارش رده‌ بندی کیفی خودرو های داخلی

گزارش رده‌ بندی کیفی خودرو های سواری تولیدی در شهریور ماه امسال منتشر شد. به گزارش ایسنا، براساس گزارش رده‌ بندی کیفی خودرو های داخلی، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، تمام خودروهای قرار ‌گرفته در این گروه تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای تیبا، سایپا ۱۳۲، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

گزارش رده‌ بندی کیفی خودرو های سواری تولیدی در شهریور ماه امسال منتشر شد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش رده‌ بندی کیفی خودرو های داخلی، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، تمام خودروهای قرار ‌گرفته در این گروه تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تیبا، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو در این گروه قرار دارند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، پنج خودروی تندر ۹۰ اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو و رانا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

چهار خودروی ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۶ و دنا نیز دو ستاره کیفی دارند. دیگر خودروهای این گروه شامل سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵، ام‌وی‌ام ۱۱۰S و تیبا ۲ نیز تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، سه خودروی جک ، برلیانس H۳۲۰ و برلیانسH۳۳۰ معادل دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

دیگر خودروهای این گروه شامل آریو، نیو ام‌وی‌ام X۳۳، ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفانX۶۰  نیز تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، کیا سراتو سه ستاره کیفی را کسب کرده است. دو خودروی تیگو ۵ و جک نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز دو خودروی مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.

کیفیت خودرو های جدید مقدم بر داخلی سازی آن ها

فرصت ها و تهدیدها برای بازار خودرو کشور

تفاهم نامه‌های اخیر صنعت خودرو به تولید خودروی ارزان قیمت ختم می‌شود؟

کیفیت خودرو های هر کلاس مشخص شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی