پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مهندس شهریار سلطانی-ایساکو

ایران خودرو آزمون سراسري پرسنل برگزار مي كند

نشست خبري مربوط به ازمون سراسري نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو برگزار شد. در این نشست  که با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد، مهندس شهريار سلطاني معاون شبكه خدمات فروش ایساکو توضیحاتی در مورد این آزمون داد. در اين نشست كه با حضور نمايندگان رسانه ها در محل شركت ايساكو برگزار شد، مهندس شهريار سلطاني معاون […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵

نشست خبري مربوط به ازمون سراسري نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو برگزار شد. در این نشست  که با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد، مهندس شهريار سلطاني معاون شبكه خدمات فروش ایساکو توضیحاتی در مورد این آزمون داد.

در اين نشست كه با حضور نمايندگان رسانه ها در محل شركت ايساكو برگزار شد، مهندس شهريار سلطاني معاون شبكه خدمات پس از فروش ایساکو ضمن بیان این خبر گفت: آزمون مهارت سنجی پرسنل این بار بسیار شبیه به آزمون سراسری دانشگاه ها برگزار می شود و حتی سوالات هم پلمپ شده و با حضور ناظرین در اختیار پرسنل قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بیش از 8000 هزار نفر از پرسنل در سراسر کشور در 20 حوزه امتحانی در دو نوبت صبح و عصر به سوالات پاسخ خواهند داد. شرکت کنندگان این آزمون در دو سطح کارشناسی و استادکار هستند. سلطانی ادامه داد: ایران خودرو از مدیران چند مرکز فنی و حرفه ای برای ارتقاء سطح آزمون استفاده کرده است و 40 ناظر در سراسر کشور بر اجرای این آزمون نظارت دارند.

خدمات رسانی ویژه ایساکو در تعطیلات عید فطر

هدف از برگزاری این آزمون ارتقاء سطح دانش فنی افراد در نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور است. وی در پاسخ به این سوال که اگر کسی نتواند به حد نساب لازم در نمرات این آزمون دست پیدا کند، ایران خودرو چه تصمیمی در خصوص او خواهد گرفت نیز به رسانه ها گفت: برای این فرد یک فرصت دیگر به منظور افزایش دانش فنی در نظر خواهیم گرفت و این اتفاق در یک بازه زمانی خاص و به کمک کلاس های آزموشی اتفاق می افتد. اما اگر کسی نتواند بعد از فرصت دوباره هم به سطح مورد نظر ایران خودرو برسد، از چرخه فعالیت در نمایندگی ها کنار خواهد رفت.

گفتنی است سابقه برگزاری آزمون های مهارت سنجی در ایران خودرو ( ایساکو) به سال 1387 باز می گردد.

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو لبنان

ایران خودرو صادركننده نمونه كشور شد

فروش ویژه اقساطی تندر۹۰ (آبان 95)

طرح پیش فروش پلکانی محصولات ایران خودرو (آبان 95)

مسیر ایکاپ در بازار خاورمیانه و شمال آفریقا

نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی