پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو-کیا

هشدار نهایی به واردکنندگان خودرو

1 ماه از مهلت سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ نمایندگی رسمی از شرکت‌های مادر باقی مانده است و این وزارتخانه اولتیماتوم نهایی خود برای دریافت مجوز از شرکت مادر را به واردکنندگان خودرو که به صورت غیر مستقیم فعالیت می کنند اعلام کرد. یدالله صادقی سرپرست معاونت اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵

1 ماه از مهلت سه ماهه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ نمایندگی رسمی از شرکت‌های مادر باقی مانده است و این وزارتخانه اولتیماتوم نهایی خود برای دریافت مجوز از شرکت مادر را به واردکنندگان خودرو که به صورت غیر مستقیم فعالیت می کنند اعلام کرد.

یدالله صادقی سرپرست معاونت اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاکید کرد که این آخرین مهلت ارائه شده به واردکنندگان خودرو است و دیگر اغماضی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: در صورتی که واردکنندگان خودرو که به صورت غیرمستقیم فعالیت می کنند، در این مدت مجوز نمایندگی از شرکت مادر را ارائه ندهند، مجوز فعالیت آنها به ‌طور حتم ابطال خواهد شد.

به گفته صادقی، دستورالعمل وزارت صنعت در راستای حفظ حقوق مشتریان است و چنانچه شرکتی در ارائه مجوز مستقیم به ایران تعلل کند، ما نیز نمی‌توانیم بازار مصرف خود را در اختیار خودروهایی قرار دهیم که با واسطه به کشور وارد می‌شود.

فولکس واگن در راه ایران

جزییات واردات خودروهای تولید آمریکا به ایران

شرایط فروش متنوع و استثنائی تویوتا پریوس

ورود خودروهای مدل 2017 به ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی