پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف خودرو

7درصد درآمد ناخالص ملی در حوادث رانندگی رانندگی از بین می رود

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر، حوادث رانندگی 7 درصد از درآمد ناخالصی کشور را از بین می‌برد! سید حمید جمال‌ الدینی، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات ما بین سنین جوان است، با هر کشته علاوه بر مسائل روحی ـ روانی برای خانواده، یک […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر، حوادث رانندگی 7 درصد از درآمد ناخالصی کشور را از بین می‌برد!

سید حمید جمال‌ الدینی، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات ما بین سنین جوان است، با هر کشته علاوه بر مسائل روحی ـ روانی برای خانواده، یک فرد فعال از جامعه کم می‌شود و این به صلاح رشد یک مملکت نیست.

وی که در تبریز حضور یافته بود، با ابراز تأسف از اینکه استان آذربایجان شرقی از نظر میزان مرگ و میر و مصدومان حوادث رانندگی در رتبه‌های اول است، به ارائه آمار استان پرداخت و افزود: میزان مصدومان استان در سال 93، 14 هزار و 752 نفر و در سال 94، 15 هزار و 374 نفر است و رشد استان 4.2 بوده که میانگین کشور 2.8 است و آذربایجان شرقی افزایش 2 برابر از میانگین کشوری دارد.

جمال الدینی ادامه داد: این آمار برای مرگ و میر در استان، 762 نفر است که با رشد 8.9 می‌توان بیان کرد که این رشد نیز در مقابل میانگین کشوری 1.5 درصدی است و در مجموع میزان مرگ و میر در استان نسبت به کشور 4.5 درصد و برای مصدومان 5 درصد است.

ممنوعیت تردد خودروهای کاربراتوری در مرحله دوم طرح LEZ

حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی طرح ترافیک

قانون جدید بیمه شخص ثالث – پرداخت خسارت بیش از سقف بیمه نامه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی