پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5_NEW_دی اس 5

DS5 با شرایط فروش جدید دست یافتنی‌تر شد

مدل ۲۰۱۷ خودرو هاچ بک لوکس  DS5 با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره از سوی شرکت آرین موتور عرضه می شود. هاچ بک لوکس DS5 در روش خرید نقدی، به صورت ۲ ودیعه ای به فروش می رسد و همچنین به پرداخت های انجام شده، سود مشارکت روزشمار ۱۸ درصدی به همراه ۱ درصد تخفیف […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

مدل ۲۰۱۷ خودرو هاچ بک لوکس  DS5 با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره از سوی شرکت آرین موتور عرضه می شود.

هاچ بک لوکس DS5 در روش خرید نقدی، به صورت ۲ ودیعه ای به فروش می رسد و همچنین به پرداخت های انجام شده، سود مشارکت روزشمار ۱۸ درصدی به همراه ۱ درصد تخفیف ویژه این دوره تعلق می گیرد.

در روش خرید اقساطی نیز  DS5 با پیش پرداخت ۲ ودیعه ای، هر یک به مبلغ ۶۰٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان و تسهیلات ۹۶ میلیون تومانی ارائه می شود. بازپرداخت های ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه به نرخ بهره ۱۸ درسد می باشد. موعد تحویل این هاچ بک لوکس و جذاب، ۴۵ روز کاری است.

این هاچ بک خاص برند DS با ظاهری منحصر به فرد و کیفیت ساخت مثال زدنی در رده خودروهای پرمیوم جای می‌گیرد و لیست بلند بالای آپشن‌های آن خریداران مشکل پسند را راضی خواهد کرد.

شرکت آرین موتور، در راستای تکریم مشتریان، امکان تست رانندگی این خودرو را در محل خانه دی اس تهران فراهم کرده است و مراجعین می توانند با مراجعه به بلوار اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، شماره 69 در این خصوص اقدام نمایند.

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش خودروی های DS می توانند به وب سایت http://www.dsautomobiles.ir/  مراجعه نمایند.

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

درخشش DS در نمایشگاه خودرو پاریس

اولین دستگاه شاسی بلند DS6 پلاک شد

افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران

طرح فروش ویژه DS5 با 2 درصد تخفیف برای خرید نقدی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی