پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس

تحویل تویوتا پریوس های پلاک شده توسط ایرتویا

پس از استقبال بی نظیر از پیش فروش تویوتا پریوس ، هم اکنون با فرا رسیدن زمان تحویل آن، طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت ایرتویا، فرایند شماره گذاری، پلاک و تخصیص تویوتا پریوس به مشتریان محترم نسبت به اولویت ثبت نام در حال انجام است. در حال حاضر نیز فروش تویوتا پریوس با شرایط بسیار […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

پس از استقبال بی نظیر از پیش فروش تویوتا پریوس ، هم اکنون با فرا رسیدن زمان تحویل آن، طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت ایرتویا، فرایند شماره گذاری، پلاک و تخصیص تویوتا پریوس به مشتریان محترم نسبت به اولویت ثبت نام در حال انجام است.

در حال حاضر نیز فروش تویوتا پریوس با شرایط بسیار متنوع شامل انواع روش های نقدی و اقساطی در بخشنامه جدید ایرتویا موجود و قابل خریداریست و علاقه مندان می توانند تیپ B و C پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 142و 148 میلیون تومان خریداری کنند.

با نگاهی به بخشنامه جدید ایرتویا می توان به بیمه بدنه رایگان جهت خرید نقدی و وام خرید تویوتا پریوس تا سقف 70 میلیون تومان برای خرید های اقساطی اشاره نمود که شرایط اقساطی خودروی پریوس برای هر کدام از تیپ ها به انواع کوتاه مدت (دو مرحله ای تا 9 ماهه) بدون بهره و بلند مدت ( 12 تا 24 ماهه) با کارمزدهای 12% تا 18%  نیز در بخشنامه جدید اضافه شده است.

تحویل تویوتا پریوس پلاک شده

همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتر  خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و … می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی 7 سال یا 200 هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .

مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان تویوتا پریوس

با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت محترم حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان تویوتا پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا هستند.

خیز قیمت بعضی خودروها در رکود پاییزی بازار خودرو

صدور پلاک ایران 10 برای خودروهای تهرانی

شرایط فروش متنوع و استثنائی تویوتا پریوس

مقایسه اختصاصی ب ام و 528 ، بنز E250 و لکسوس GS250

افزایش قیمت سه خودرو وارداتی در هفته جاری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی