پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو_renault-sandero

رنو ساندرو 4 ستاره کیفی دریافت کرد

رنو ساندرو که از آن به عنوان تندر 90 هاچ بک نیز یاد می شود. در اولین حضور در بررسی کیفیت توانست 4 ستاره کیفی دریافت نماید. به گزارش  سایپا نیوز، رنو ساندرو با درخشش در جدول کیفی ترین ها در اولین حضور خود در ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  ISQI موفق به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

رنو ساندرو که از آن به عنوان تندر 90 هاچ بک نیز یاد می شود. در اولین حضور در بررسی کیفیت توانست 4 ستاره کیفی دریافت نماید.

به گزارش  سایپا نیوز، رنو ساندرو با درخشش در جدول کیفی ترین ها در اولین حضور خود در ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  ISQI موفق به کسب 4 ستاره کیفی شد تا بار دیگر شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا با حضور محصول جدید خود در این جدول ثابت کند همواره پیشرو در کیفیت است.

 براساس آخرین گزارش منتشره ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گروه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومانی که متنوع ترین گروه از نظر تعداد خودروهای تولیدی با 18 نوع خودرو است، رنو ساندرو در اولین گام ورود به جدول رنکینگ ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل بهترین جایگاه را با 4 ستاره کیفی به خود اختصاص داد.

 کسب عنوان 4 ستاره کیفی رنو ساندرو در ارزشیابی ملی و میان رقبا، نشان از اهتمام و جدیت این شرکت در تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

شرکت پارس خودرو با سبد متنوعی از محصولات و توجه ویژه به کیفیت و بهبود مستمر، همواره می کوشد تا بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را در بازار خودروی کشور داشته باشد.

شایان ذکر است رنو ساندرو پس از تندر90 و پارس تندر سومین خودرو تولیدی از محصولات پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا است که توانسته 4 ستاره کیفی را کسب کند

کدام خودروها اجازه آزادسازی قیمت دارند؟

افتتاح خط تولید گیربکس JHQ در تبریز

محصولات آینده پارس خودرو کدامند؟

آغاز تحویل رنو ساندرو استپ وی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی