پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت خودروهای کارکرده در آبان 95

با توجه به کاهش قدرت خرید قشر وسیعی از جامعه در چندین سال گذشته خودروهای دست دوم رونق بیشتری یافته اند از این رو قیمت خودروهای کارکرده تقدیم حضورتان می شود. با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید خودرو افزایش یابد اما با توجه به رکود حاکم بر […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

با توجه به کاهش قدرت خرید قشر وسیعی از جامعه در چندین سال گذشته خودروهای دست دوم رونق بیشتری یافته اند از این رو قیمت خودروهای کارکرده تقدیم حضورتان می شود.

با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید خودرو افزایش یابد اما با توجه به رکود حاکم بر بازار خرید خودروهای صفر کیلومتر برای بیشتر افراد جامعه مقدور نبوده و بازار خودروهای کارکرده بیشتر از کارخانه‌ها جلب توجه می‌کنند.

حال برای خرید خودروهای دست دوم باید معیاری در نظر گرفت که در درجه اول می‌تواند ظاهر و قیمت خودرو باشد که البته مدل و کارکرد آن هم می‌تواند بسیار مهم بوده و برای خرید خودرو مناسب به کمک متقاضیان بیاید.
ازاین رو در جدول زیر می‌توانید حدود قیمت با توجه به کارکرد و مدل خودروی مورد نظر را مشاهده کرده و با داشتن معیار معین به انتخاب خودروی خود بپردازید:
قیمت-خودرو-دست-دوم آبان-95منبع: میزان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی