پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرز مهران

هشدارهای ترافیکی پلیس راهور به زوار اربعین

رئیس پلیس راهور کشور از زائران و رانندگان خواست که نظم، مقررات و دستورات انتظامی و ترافیکی را رعایت کرده و با دقت بیشتری در جاده های منتهی به مرز مهران تردد کنند. به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: اقدامات خوبی در سال جاری برای توسعه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

رئیس پلیس راهور کشور از زائران و رانندگان خواست که نظم، مقررات و دستورات انتظامی و ترافیکی را رعایت کرده و با دقت بیشتری در جاده های منتهی به مرز مهران تردد کنند.

به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: اقدامات خوبی در سال جاری برای توسعه زیرساخت های مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار اربعین انجام شده است و احداث پایانه «برکت» برای تردد اتوبوس های بین شهری یکی از مهمترین اقدامات برای رفع گره های ترافیکی در شهر مهران بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ایجاد کمربندی شرقی مهران یکی دیگر از اقدامات مهم برای توسعه زیرساخت ها بود، افزود: باید در سال های آینده کمربند غربی شهر مهران نیز احداث شود.

وی با اشاره به تردد زوار در جاده ایلام-مهران افزود: اقدامات بسیار خوبی در مسیر ایلام-مهران هم اکنون انجام شده و تعریض و بهسازی بخش هایی از مسیر طی سال جاری، روند تردد زائران را نسبت به سال های گذشته آسان تر خواهد کرد.

مهری افزود: البته چهارخطه کردن محور ایلام-مهران به عنوان یکی از ضروری ترین نیازهای استان ایلام و مرز مهران باید در دستور کار مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: علاوه بر توسعه این مسیر، باید نسبت به ایجاد و گسترش مراکز خدماتی برای ارائه خدمات به زوار اربعین در استان و مرز مهران بیشتر تلاش کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، مهری تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان ایلام، رانندگان حتماً به توصیه ها و هشدارهای پلیس برای تردد توجه کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: البته رانندگان نیز نسبت به آماده سازی وسیله نقلیه و همراه داشتن امکانات برای تردد در جاده های کوهستانی آمادگی لازم را داشته باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی