پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سيد-رضا-حسيني-مديرعامل-شركت-ايساكو-

ايران خودرو به زائرين اربعين حسيني خدمات فني مي دهد

ایساکو در نشست خبری امروز از آمادگی این گروه صنعتی برای خدمت رسانی به زائرین اربعين حسيني خبر داد. سيد رضا حسيني مديرعامل شركت ايساكو در نشست خبري امروز با اعلام اين خبر گفت: از ٢٦ آبان ماه تا ٣ آذر شركت ايران خودرو با ٣٠ نمايندگي مجاز، ٢ تعميرگاه صحرايي و ١٢ فروشگاه مجاز […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

ایساکو در نشست خبری امروز از آمادگی این گروه صنعتی برای خدمت رسانی به زائرین اربعين حسيني خبر داد.

سيد رضا حسيني مديرعامل شركت ايساكو در نشست خبري امروز با اعلام اين خبر گفت: از ٢٦ آبان ماه تا ٣ آذر شركت ايران خودرو با ٣٠ نمايندگي مجاز، ٢ تعميرگاه صحرايي و ١٢ فروشگاه مجاز در سه شهر مرزي شلمچه، چزابه و مهران به زائرين اربعين حسيني خدامت خواهد داد.
وي ادامه داد: اين برنامه از ابتداي سال و در زمان برنامه ريزي هاي ساليانه شركت تدوين شده بود و انشالله ٦٠٠ نفر از متخصصان زحمت كش ايران خودرو ما را در ارائه خدمات ياري خواهند كرد كه در ١٠٤ اكيپ در منطقه حضور دارند. حتي بخشي از خدمات ما در خاك عراق ارائه ميشود و دستگاه هاي مربوطه هم در اين مورد بسيار كمك كردند. انشالله هر خودرويي نياز به خدمات داشته باشد به آن كمك خواهيم كرد حتي اگر اين خودرو از توليدات ايران خودرو نباشد.
حسيني ادامه داد: با توجه به حجم ترافيك عبوري به سمت مرزها، اگر خدشه اي در روند عبور و مرور ايجاد شود باعث معطلي بسيار خواهد شد، در نتيجه متخصصان ما با موتورسيكلت هم به زائرين امداد رساني خواهند كرد.  دو تعميرگاه صحرايي به خصوص در پاركينگهاي چزابه و مهران مستقر شده اند.
مديرعامل ايساكو ادامه داد: براي اولين بار در كشور عراق ٥ اکيپ امداد در مسير كربلا به نجف به دارندگان محصولات ايران خودرو خدمات خواهند داد و طرف عراقي كه نماينده ما در اين مراسم است نيز چند ماه اموزش هاي لازم را پشت سر گذاشتهاست.
ضمن اين كه خدمات واي فاي نيز به زائرين ارائه مي شود.

 

خدمات  تعميرگاهي به زائران حسيني با ٢٠ درصد تخفيف همراه است

حسيني مديرعامل ايساكو با بيان اين مطلب گفت: خدمات براي زائرين سعي شده در بهترين و سريعترين حالت انجام شود و شامل تخفيفات ٢٠ درصدي تعميرات هم مي شود. وي در خصوص همكاري مشترك با سايپا نیز گفت ما وظيفه اجتماعي خود در خصوص همه هموطنان را انجام ميدهيم ولي با دوستان در مجموعه سايپا همكاري مشترك رسمي در چهارچوب يك تفاهم نامه يا چيزي شبيه اين نداريم. ضمن اين كه مثلا در نوروز ٩٥ ما ١٠٥ هزار امدادرساني داشتيم كه ٥ هزار امداد آن خودروهايي غيز از توليدات ايران خودرو بود. وي در خصوص شرايط امدادرساني در كل كشور نيز گفت: ما در حال حاضر٣ هزار امدادگر در سراسر كشور داريم و روزانه تقريبا ٥ هزار تماس امدادي را پاسخ مي دهيم. ميانگين زمان رسيدن امداد به محل براي ارائه خدمات الان ٢٨ دقيقه است كه در حال انجام تدابيري براي رساندن ان به ٢٥ دقيقه هستيم. ضمنا در كيفيت خدمات هم تلاش بسياري شده تا مردم راضي باشند. حسيني در ادامه سخنانش از همه مردمي كه از ارائه خدمات امدادي ايران خودرو راضي نبودند عذرخواهي كرد و گفت در آينده تلاش خواهيم كرد خدمات بهبود يابد.

آمادگی-نمایندگی-۲۴۴۵-خرمشهر-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۴۵-خرمشهر-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۰۴-اهواز-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین


خدمات-پس-از-فروش-ایران-خودرو-همراه-با-کاروان-اربعین-حسینی-آمادگی-نمایندگی-۲۴۰۴-اهواز-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۵۶-آبادان-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

آمادگی-نمایندگی-۲۴۵۶-آبادان-برای-ارایه-خدمات-به-زایرین

با 14 میلیون تومان صاحب تندر 90 شوید (آبان 95)

ایران خودرو آزمون سراسري پرسنل برگزار مي كند

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو لبنان

ایران خودرو صادركننده نمونه كشور شد

امداد خودرو های متفرقه را چگونه تشخیص دهیم؟

برچسب‌ها : ایران خودروایساکو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی