پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی میراژ 2017

شماره گذاری اولین سری میتسوبیشی میراژ 2017 + عکس

بنابر اعلام بخش روابط عمومی آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، اولین سری تحویلی از خودروهای میتسوبیشی میراژ 2017 فیس لیفت پلاک شد. میتسوبیشی میراژ 2017 طی مراسمی در چهارم آبان ماه در محل نمایشگاه مرکزی آرین موتور رونمایی شد و اولین خودروهای ثبت نامی، در بازه زمانی کمتر از بیست روز، این خودروها […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

بنابر اعلام بخش روابط عمومی آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، اولین سری تحویلی از خودروهای میتسوبیشی میراژ 2017 فیس لیفت پلاک شد.

میتسوبیشی میراژ 2017 طی مراسمی در چهارم آبان ماه در محل نمایشگاه مرکزی آرین موتور رونمایی شد و اولین خودروهای ثبت نامی، در بازه زمانی کمتر از بیست روز، این خودروها تحویل مالکان شده و پلاک شده است. در روزهای اخیر نیز استقبال بسیار چشمگیر و فراتر از انتظاری از این محصول صورت گرفت و شرکت آرین موتور، در راستای تکریم مشتریان، اهتمام خود را در تحویل و شماره گذاری منطبق بر قراردادهای منعقده بکار بسته است.

میراژ 2017 فیس لیفت، تغییرات اساسی نسبت به مدل پیشین خود داشته است. علاوه بر تغییرات ظاهری فراوان، آپشن های آن نیز هم از لحاظ کمی و هم کیفی ارتقا داشته است. میراژ جدید از 6 ایربگ، بلوتوث، کروز کنترل، Keyless entry، استارتر، ESP، گرمکن صندلی، چراغ های جلو زنون، چراغ های عقب LED و Day light  جلو بهره می برد .

همچنین تغییرات ظاهری میراژ 2017 شامل چراغ های جلو جدید، جلو پنجره جدید، سپر جلو و درب موتور جدید، رینگ های 15 اینچی جدید، چراغ های عقب جدید و سپر عقب جدید بهره می برد که در مجموع باعث شده است تا میراژ یک تغییر چهره اساسی را تجربه کند در داخل کابین هم غربیلک فرمان جدید و تریم جدید از تغییرات میراژ 2017 است.

برای اطلاع از مشخصات و شرایط فروش میراژ 2017 به وب سایت آرین موتور به آدرس http://arian-motor.com/main/ مراجعه فرمایید.

میراژ 2017

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی