پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

la_ferrari_لافراری

از سال 2019 تمام فراری ها هیبریدی می شوند

مدیرعامل فراری ، سرجیو مارچیونه اعلام کرده بود که تکنولوژی هیبریدی گام بعدی این ابرخودروساز برای افزایش فروش است و از سال 2019 تمام خودروهای این برند ایتالیایی با تکنولوژی هیبریدی عرضه خواهند شد. فراری، سرجیو مارچیونه اعلام کرده بود که تکنولوژی هیبریدی گام بعدی این ابرخودروساز برای افزایش فروش است و از سال 2019 […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

مدیرعامل فراری ، سرجیو مارچیونه اعلام کرده بود که تکنولوژی هیبریدی گام بعدی این ابرخودروساز برای افزایش فروش است و از سال 2019 تمام خودروهای این برند ایتالیایی با تکنولوژی هیبریدی عرضه خواهند شد.

فراری، سرجیو مارچیونه اعلام کرده بود که تکنولوژی هیبریدی گام بعدی این ابرخودروساز برای افزایش فروش است و از سال 2019 تمام خودروهایی که این برند می فروشد دارای عناصری از تکنولوژی هیبریدی خواهند بود.

بر اساس گزارشی جدید، مدیر این خودروساز اعلام کرده که این برند می تواند تا سال 2025 بیش از 10 هزار دستگاه خودرو را در سال بفروشد که این امر نیازمند پیروی از قوانین آلایندگی و بهره وری سوخت خاصی خواهد بود که اکنون این خودروساز از آن ها پیروی نمی کند چرا که در حال حاضر فروشی کم تر از 10 هزار دستگاه دارد.

فراری متعهد شده تا در سال جاری حدود 8 هزار دستگاه خودرو تولید کند و پیش بینی کرده که این میزان تا سال 2019 به 9 هزار دستگاه خواهد رسید.

مارچیونه هم چنین اظهار داشته که امیدوار است این خودروساز تا سال 2025 از میزان فروش 10 هزار دستگاه فراتر رود.

وی گفت: “اگرچه من نه تعهدی در این زمینه می دهم و نه تایید می کنم که هدف ما این باشد اما ممکن است میزان فروش سالانه فراری تا سال 2025 به حدود 10 هزار دستگاه برسد.”

در حال حاضر تنها مدل های این خودروساز که دارای عناصر هیبریدی هستند نسخه مخصوص لافرای کوپه و Aperta بدون سقف است که از موتور 6.3 لیتری V12 به همراه یک موتور برقی 120 کیلووات بهره می برند که توان کلی 708 کیلووات و گشتاور 900 نیوتون متر تولید می کند.

رونمایی رنو TREZOR در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶+عکس‌های اختصاصی

سهم خودروهای هیبریدی از بازار ایران

مرسدس بنز برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی