پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساندرو و برلیانس

تحویل ساندرو و برلیانس براساس برنامه

بر اساس برنامه تحویل رنو ساندرو ، تولید ساندرو استپ وی و برلیانس نه تنها متوقف نشده بلکه به صورت منظم و براساس برنامه قبلی در حال جریان است. به  گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده با بیان اهمیت تحویل به موقع تعهدات مشتریان بر اساس اولویت ثبت نامی، خاطر نشان کرد: به منظور پاسخ […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

بر اساس برنامه تحویل رنو ساندرو ، تولید ساندرو استپ وی و برلیانس نه تنها متوقف نشده بلکه به صورت منظم و براساس برنامه قبلی در حال جریان است.

به  گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده با بیان اهمیت تحویل به موقع تعهدات مشتریان بر اساس اولویت ثبت نامی، خاطر نشان کرد: به منظور پاسخ به اعتماد مشتریان محترم و با هدف از بین بردن امکان هرگونه سوء استفاده احتمالی، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل به موقع خودرو در آبان ماه کرده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به آمادگی گروه سایپا در جهت افزایش تولید گفت: با توجه به استقبال مشتریان از محصولات و توان بالای خطوط تولیدی در شرکت های گروه سایپا این ظرفیت وجود دارد که در صورت تامین قطعات تعداد تولید افزایش یابد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به این که در  برخی از رسانه ها شایعاتی از توقف عرضه خودروهای ساندرو و برلیانس منتشر شده این موضوع تکذیب می شود.

فروش ویژه برلیانس H220 (آبان 95)

شرایط فروش برلیانس H330 و پارس تندر (آبان 95)

منتظر برلیانس C3 در بازار ایران باشید

حضور سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

جدیدترین تغییرات قیمت خودروهای داخلی

کیفیت کدام خودروها افزایش یافته است؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی