پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتصال مترو به راه اهن

اتصال مترو تهران به شبکه راه آهن

شهردارمنطقه یازده تهران گفت:با همکاری مشترک شرکت مترو شهری تهران و راه آهن جمهوری اسلامی؛ برای نخستین باردر کشور خط متروی شهری به داخل ساختمان راه آهن متصل خواهد شد. به نقل از ایسنا، نصراله آبادیان با اعلام این خبر و بیان این که هدف از اجرای این پروژه؛ دسترسی مستقیم و سریع به ساختمان […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵

شهردارمنطقه یازده تهران گفت:با همکاری مشترک شرکت مترو شهری تهران و راه آهن جمهوری اسلامی؛ برای نخستین باردر کشور خط متروی شهری به داخل ساختمان راه آهن متصل خواهد شد.

به نقل از ایسنا، نصراله آبادیان با اعلام این خبر و بیان این که هدف از اجرای این پروژه؛ دسترسی مستقیم و سریع به ساختمان راه آهن است، افزود:در حال حاضرافرادی که از ایستگاه مترو « میدان راه آهن» خواهان تردد به داخل ساختمان راه‌آهن هستند و نیز مسافرانی که به ایستگاه راه آهن وارد شده‌اند و قصد ورود به مترو را دارند باید فاصله بین ساختمان راه آهن و مترو را از عرض خیابان شوش غربی و میدان راه آهن طی کنند.

وی با تاکید بر این که ایجاد دسترسی های مستقیم از شبکه های حمل و نقل درون شهری نظیر مترو به اماکنی چون فرودگاه، ایستگاه راه آهن و … در کشورهای توسعه یافته به عنوان یک اصل پذیرفته شده و اجرا می شود، ادامه داد: در حال حاضر مطالعات مورد نیاز و مقدمات اجرایی این پروژه که کار مشترک شرکت متروی شهری تهران و راه آهن جمهوری اسلامی است، انجام شده است.

شهردار منطقه یازده تهران تصریح کرد: در طرح پیش بینی شده؛ یک مسیر دسترسی زیرزمینی که در اصطلاح فنی «گالری» نام دارد؛ از ایستگاه متروی «میدان راه آهن» به داخل ساختمان راه‌آهن احداث می‌شود و شرایط به گونه ای است که در داخل همین گالری بلیط مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند کنترل و آن‌ها به صورت مستقیم وارد سکوی مسافرگیری قطارها خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، آبادیان خاطر نشان کرد:در صورت عدم بروز مشکل؛ این پروژه طی مدت یکسال به بهره برداری می رسد.

نصب درهای جدا کننده در ایستگاه‌های مترو

ترافیک سنگین و یخبندان معابر، ارمغان بارش برف برای تهرانی ها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی