پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری خودرو_پلاک

پس از مفقود شدن یا سرقت پلاک وسیله نقلیه چه کنیم؟

شهروندانی که پلاک وسیله نقلیه شان مفقود یا سرقت شده می توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک و مهیا کردن شرایط مورد نیاز برای گرفتن پلاک شان اقدام کنند. به نقل از ایرنا ، سرهنگ سعید روحی با بیان اینکه حضور مالک یا نماینده قانونی او در مرکز […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۵

شهروندانی که پلاک وسیله نقلیه شان مفقود یا سرقت شده می توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک و مهیا کردن شرایط مورد نیاز برای گرفتن پلاک شان اقدام کنند.

به نقل از ایرنا ، سرهنگ سعید روحی با بیان اینکه حضور مالک یا نماینده قانونی او در مرکز تعویض پلاک الزامی است، افزود: مالک باید حتما سند مالکیت و کارت خودرو را به همراه داشته باشد.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که قبل از هرکاری لازم است که مالک اعلام مفقودی یا سرقت پلاک وسیله نقلیه به آگاهی کند، گفت: در کنار سند و کارت؛ ارائه برگه عدم خلافی، مدارک احراز هویت(شناسنامه یا کارت ملی یا گواهینامه یا گذرنامه معتبر) نیز الزامی است.

به گفته سرهنگ روحی، مالک برای دریافت مجدد پلاک وسیله نقلیه خود باید وجه جفت پلاک را نیز پرداخت کند.

قدم به قدم با مراحل تعویض پلاک خودرو

آغاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تهران

شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری متوقف شد

جریمه 60 هزار تومانی برای پوشاندن پلاک خودرو و موتورسیکلت

خودروهای غیرآمریکایی تولیدی در آمریکا پلاک نمی‌شوند

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • عمادی | 11/12/1396 در 15:02

    من پلاک موتور سیکلتم مفقود شده بعد چند روز فهمیدم هزینه ی تعویض پلاک چقدره و چه مدارکی میخاد?هیچ جا جوابی برای سوالم ندیدم

  • جواد | 17/08/1399 در 22:18

    سلام.بنده موتورم مدارکش کامله ولی سندش به نامم نیست.پلاکش گم شد باید چه کرد؟

  • تیرزاد | 14/12/1401 در 12:40

    درود دوستان شهرستانی به هیچ عنوان بعدازگم شدن پلاک به کلانتری نرویدابتدا به تعویض پلاک برویدسپس به کلانتری واعلام نفقودی پلاک کنیددرغیراینصورت پلاک شما واردآگاهی شده ودیگرپلاک بهتون نمی دهند.این بلاسرخودم اومده چون اینجا قانون نقص دارد.

کیوسک مطبوعاتی