پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فعالیت پارکبان ها

پارکبان ها به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز فعالیت می کنند

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکبان‌ ها به صورت غیرقانونی و بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند.  به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قناعتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به موضوع تعیین تکلیف وضعیت پارکبان ها در سطح شهر تهران اظهار داشت: بر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۵

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکبان‌ ها به صورت غیرقانونی و بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند.

 به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل قناعتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به موضوع تعیین تکلیف وضعیت پارکبان ها در سطح شهر تهران اظهار داشت: بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری تهران سیستم پارکومتر جایگزین نیروی انسانی پارکبان می‌شود.

وی با بیان اینکه از پایان سال 94 تاکنون شرکت حریم‌بان هیچ‌گونه قرارداد جدیدی با پارکبان ها نبسته است، افزود: در سال‌های گذشته قرار بود به شکل سنتی برای نظم بخشی به خیابان‌ها با پارکبان ها همکاری داشته باشیم اما این همکاری فقط تا پایان سال 94 بوده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب 20 هزار پارکومتر در شهر تهران تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مقرر شده سیستم پارکومتر را در شهر تهران راه‌اندازی کند تا نیروهای انسانی پارکبان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

دستگاه پارکومتر

قناعتی ادامه داد: حداکثر تا شش ماه آینده 20 هزار سیستم به ظرفیت 15 هزار سیستم پارکومتر اضافه می‌شود تا بدین وسیله به شکل مکانیزه مشکلات پارک در سطح شهر را حل کنیم و همچنین بتوانیم دریافت و پرداخت پول را به شکل غیرانسانی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال‌ حاضر پارکبان ها به صورت غیرقانونی و بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند، گفت: بر اساس بحث‌های انجام شده تا شش ماه آینده وضعیت پارکبان ها تعیین تکلیف خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی