پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ساندرو-پارس خودرو

کسب عنوان سبز کیفیت از رنو توسط پارس خودرو

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا در ممیزی دوره سه ماهه رنو، موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی و انطباق نتایج کیفی با تیم رنو مرکزی شد. محصولات رنو پارس خودرو در ممیزی کیفی رنو موسوم به ((ASP)) در سه ماهه چهارم سال۲۰۱۶ منتهی به آذرماه۱۳۹۵  موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا در ممیزی دوره سه ماهه رنو، موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی و انطباق نتایج کیفی با تیم رنو مرکزی شد.

محصولات رنو پارس خودرو در ممیزی کیفی رنو موسوم به ((ASP)) در سه ماهه چهارم سال۲۰۱۶ منتهی به آذرماه۱۳۹۵  موفق به کسب عنوان سبز در همپوشانی و انطباق نتایج کیفی پارس خودرو با نتایج تیم ممیزی رنو مرکزی شد.

در ممیزی رنو مرکزی که به صورت دوره ای سه ماهه در تمام کارخانه های رنو در دنیا  انجام می شود محصولات گروه رنو پارس خودرو که شامل تندر۹۰، پارس تندر و ساندرو می شود در محدوده سبز کیفی قرارگرفته است.
براساس این گزارش، این شاخص ها بیانگر مهارت بالا، صلاحیت، قابلیت اطمینان، شفافیت گزارش های ارزشیابی کیفی  (AVES) و صحت کارکرد سیستم های کیفی تیم پارس خودرو منطبق با استاندارد های رنو است.

پیش از این محصولات پارس خودرو بیشترین ستاره کیفی را از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دریافت کرده است که در آخرین گزارش این سازمان، خودرو ساندرو در رنج خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان توانسته ۴ ستاره کیفی را کسب کند.

 

بهبود کیفیت تیبا دلیل تداوم استفاده مشتریان از این خودرو

جدیدترین آمار کیفیت خودروهای داخلی منتشر شد + جدول

ستاره های کیفیت پژو 206 به 3 رسید

قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو بازدید کرد

ساندرو همچنان صدرنشین کیفیت

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • حسن تازیکی | 30/09/1395 در 12:43

    برلیانس h320از نظر کیفیت چگونه است؟

کیوسک مطبوعاتی