پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو

قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو بازدید کرد

ناصر آقامحمدی مدیر عامل شرکت پارس خودرو در بازدید تیم ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از خطوط تولید پارس خودرو، طی  نشستی به بررسی مسایل کیفی و تبادل نظر با آنها پرداخت.  در این مراسم آقامحمدی ضمن خوش آمد گویی به بازدیدکنندگان، کیفیت را به عنوان شعار شرکت و سرلوحه برنامه های […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

ناصر آقامحمدی مدیر عامل شرکت پارس خودرو در بازدید تیم ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از خطوط تولید پارس خودرو، طی  نشستی به بررسی مسایل کیفی و تبادل نظر با آنها پرداخت.

 در این مراسم آقامحمدی ضمن خوش آمد گویی به بازدیدکنندگان، کیفیت را به عنوان شعار شرکت و سرلوحه برنامه های پارس خودرو دانسته و گفت: به موازات اقدامات پارس خودرو جهت بهبود فرآیندهای تولید محصولات خود، انتظار می رود شرکت رنوجهت بهبود قطعات خود بیش از پیش کار کرده تا بتوانیم محصول بدون ایراد و باکیفیت بالا به مشتریان عرضه کنیم .
وی در کنار کیفیت محصول، زمان تحویل خودرو را نیز از خواسته های مشتریان برشمرده و خواستار تحویل قطعات در کوتاه ترین زمان از سوی شرکت رنو شد.
کریستیان وندن هنده قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه در این نشست گفت: تصویر محصولات رنو در ایران خوب است اما باید رتبه اول را از نظر مشتری نسبت به دیگر رقباء داشته باشد.
قائم مقام ارشد کیفیت رنو مدیریت گارانتی محصولات در خدمات پس از فروش و رسیدگی به درخواست های مشتریان را در راس امور و فعالیت های کاری دانسته و گفت: برای دستیابی به رضایت مشتریان باید برنامه ای مدون همراه با انطباق محصولات با الزامات و انتظارات مشتریان داشته باشیم و آن را اجراء کنیم .
وی ضمن رضایت از کیفیت محصولات در شرکت پارس خودرو، دقت در معرفی محصولات و پروژه های جدید را که به تولید انبوه رسیده است برای مصرف کنندگان از نکات مهم دانست.
گفتنی است، تیم فرانسوی از خط بدنه و تولید محصولات رنو، قسمت های کنترل خط بدنه، آدیت بدنه واندازه گیری های کیفیت آن بازدید به عمل آورده و بکارگیری تکنیک های مدیریتی رنو، جهت بهبود کیفیت محصولات را که به تازگی در خطوط جدید پارس خودرو اجراء شده است، مورد کنترل قرار دادند.
لازم به ذکر است در آخرین گزارش ارزشیابی محصولات که توسط شرکت کیفیت و بازرسی استاندارد ایران اعلام شد رنو ساندرو توانست ۴ ستاره کیفیت را اخذ و در حال حاضر تنها خودروی ۴ ستاره کیفیت در ایران باشد.

 

فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو (آبان ۹۵)

فروش ویژه برلیانس H220 (آبان 95)

انتشار اوراق مرابحه سایپا + فروش سریع این اوراق در بازار سهام

تحویل ساندرو و برلیانس براساس برنامه

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی