پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای گازسوز

وضعیت تولید سواری های دوگانه سوز

آبان ماه امسال تولید برخی سواری های دوگانه سوز افزایش و برخی کاهش یافته است. به نقل از ایسنا، در این مدت تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بود و از ۱۳ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید. تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی اما با […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ دی ۱۳۹۵

آبان ماه امسال تولید برخی سواری های دوگانه سوز افزایش و برخی کاهش یافته است.

به نقل از ایسنا، در این مدت تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بود و از ۱۳ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی اما با رشد همراه بوده و با افزایش ۸۷.۴ درصدی از ۵۳۸ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۱۰۰۸ دستگاه رسید.

در این مدت تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی ۸۸.۱ درصد کاهش یافته و از ۱۰۸۳ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۱۲۹ دستگاه رسید.

اما تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان با رشد همراه بوده و با افزایش ۲۰۸.۱ درصدی از ۲۲۲۵ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۶۸۵۶ دستگاه افزایش یافت.

همچنین تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز نیز افزایش یافته و از صفر دستگاه در آبان ماه سال گذشته به ۲۵۷۹ دستگاه رسید.

اما تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو متوقف شده و از ۸۱۷ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا نیز مانند پارس خودرو در آبان ماه امسال متوقف شده و از ۱۰۳۱ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

با این حال تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان با رشد همراه بوده و با افزایش ۸۰۹.۳ درصدی از ۱۱۸ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به ۱۰۷۳ دستگاه افزایش یافت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی