پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ اموال تملیکی

مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ضمن خبر دادن از آخرین وضعیت برگزاری مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی گفت ۲ دستگاه از این خودروها از رده خارج شده‌اند. امین دلیری با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی متروکه افزود: 2 دستگاه از این خودروهای لوکس را […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۷ دی ۱۳۹۵

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ضمن خبر دادن از آخرین وضعیت برگزاری مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی گفت ۲ دستگاه از این خودروها از رده خارج شده‌اند.

امین دلیری با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی متروکه افزود: 2 دستگاه از این خودروهای لوکس را از رده خارج کرده ایم و مزایده سایر خودروها دردست انجام است.

وی از ابلاغ مصوبه دیوان عدالت اداری برای واردات خودروهای لوکس با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی خبرداد و گفت: مقدمات برگزاری مزایده در حال فراهم‌سازی است  اما باید توجه داشت که این خودروها، کالاهای متروکه‌ای به شمار می‌روند که مالکان آنها مشخص است و از مبادی ورودی رسمی و با مجوز، وارد کشور شده‌اند.

دیوان عدالت اداری در شهریو رماه سال جاری مزایده خودروهای لوکس بالای ۲۵۰۰ سی سی که ثبت سفارش و خرید آن‌ها پیش از اعلام ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور 2500 سی سی صورت گرفته بود را آزاد اعلام کرد.

خودروهای لوکس متروکه گمرک، براساس قانون در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای انجام مزایده قرار گرفت و طبق قانون واردکنندگان این خودروها نیز می توانند در مزایده شرکت کرده و در صورت برنده شدن خودروهای مورد نظر خود را تحویل گرفته و یا پس از فروش به غیر در قالب مزایده مذکور، مبلغ کارشناسی شده را دریافت نمایند.

واردکنندگان خودرو که نماینده مستقیم نیستند را بشناسید

سیر تا پیاز دستورالعمل جدید واردات خودرو

ثبت سفارش ۵ برند واردکننده خودرو متوقف می‌شود

ممنوعیت ورود خودروهای پلاک منطقه آزاد به داخل کشور

خودروهای غیرآمریکایی تولیدی در آمریکا پلاک نمی‌شوند

احتمال امحاء خودروهای قاچاق قوی تر شد

کنترل واردات خودرو با سامانه الکترونیکی سفت و سخت‌تر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی