پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

طرح ترافیک تهران از امروز تا سه شنبه به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به مصوبه روز پنج شنبه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا گفت: بر این اساس محدوده طرح ترافیک تهران از روز شنبه ۱۱ دی ماه به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد. به نقل از ایلنا ، سردار “محمدرضا مهماندار” افزود: بر اساس این مصوبه ، از روز شنبه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۵

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به مصوبه روز پنج شنبه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا گفت: بر این اساس محدوده طرح ترافیک تهران از روز شنبه ۱۱ دی ماه به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد.

به نقل از ایلنا ، سردار “محمدرضا مهماندار” افزود: بر اساس این مصوبه ، از روز شنبه تا سه‌شنبه این هفته محدوده طرح ترافیک تهران به محدوده طرح زوج و فرد گسترش می‌یابد و ساعت اجرای آن نیز تا ساعت 19 خواهد بود.

وی با اشاره به این که فروش طرح ترافیک‌های روزانه از این هفته متوقف می‌شود، افزود: در عین حال تیم‌های ویژه پلیس راهور تهران نیز با استقرار در مبادی طرح زوج و فرد و داخل محدوده ضمن برخورد با خودروهای غیرمجاز ورودی، برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی، دودزا و پلاک مخدوش را تشدید خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور تهران از شهروندان تهرانی خواست با توجه به پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا از روز شنبه تا اواسط هفته تا حد امکان از خودروهای حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

خودرو و موتور برقی دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند

ترافیک تهران منتظر یک تلنگر برای قفل شدن

طرح زوج و فرد از پایان سال جاری در کرج اجرا می شود

ایجاد طرح اصلاح ترافیکی در معابر تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی