پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکود بازار خودرو

کاهش قیمت خودروهای مدل ۹۵ در پی عرضه خودروهای مدل ۱۳۹۶

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش قیمت خودروهای مدل ۱۳۹۵ به دلیل عرضه خودروهای مدل ۱۳۹۶ خبر داد. به نقل از ایسنا ، سعید موتمنی اظهار کرد: طبق یک عرف جهانی خودروسازان چند ماه قبل از پایان هر سال، محصولات خود را با مدل سال جدید عرضه می‌کنند. وی با بیان […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۵

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش قیمت خودروهای مدل ۱۳۹۵ به دلیل عرضه خودروهای مدل ۱۳۹۶ خبر داد.

به نقل از ایسنا ، سعید موتمنی اظهار کرد: طبق یک عرف جهانی خودروسازان چند ماه قبل از پایان هر سال، محصولات خود را با مدل سال جدید عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایران نیز این اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: امسال نیز به تدریج با نزدیک شدن به پایان سال جاری (1395) برخی خودروسازان عرضه محصولاتشان با مدل ۱۳۹۶  را آغاز کرده‌اند.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران ادامه داد: با ورود خودروهای مدل ۱۳۹۶ به بازار طبق عرف معمول، قیمت خودروهای مدل 95 به تدریج کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در این زمینه پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری قیمت خودروهای پر تیراژ داخلی مدل 95 موجود در بازار به طور میانگین یک میلیون تومان کاهش یابد.

محصولات ایران خودرو با مدل سال 96 در بازار عرضه شدند

خودروهای 5 میلیونی بازار را بشناسید!

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار + جدول قیمت

پرفروش های بازار خودرو را بیشتر بشناسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی