پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی لنسر

تولید میتسوبیشی لنسر ادامه خواهد داشت

طی روزهای گذشته خبری مبنی بر توقف تولید میتسوبیشی لنسر در سال 2017 در فضای مجازی منتشر شد. اما تولید این سدان محبوب همچنان در سال 2018 و سال های بعد برای بازار آسیا، آسیا پاسیفیک و خاورمیانه ادامه خواهد داشت. بنابر اعلام رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، تولید خودروی محبوب و جاودانه لنسر برای بازار […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۵

طی روزهای گذشته خبری مبنی بر توقف تولید میتسوبیشی لنسر در سال 2017 در فضای مجازی منتشر شد. اما تولید این سدان محبوب همچنان در سال 2018 و سال های بعد برای بازار آسیا، آسیا پاسیفیک و خاورمیانه ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، تولید خودروی محبوب و جاودانه لنسر برای بازار آسیا و خاورمیانه ادامه می یابد. طی روزهای گذشته خبری مبنی بر توقف تولید میتسوبیشی لنسر در سال 2017 در فضای مجازی منتشر شد.

طبق اعلام رسمی شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن تولید خودروی لنسر از انتهای سال 2017 میلادی، دی ماه 1396، برای بازار آمریکا متوقف خواهد شد. اما همچنان در سال 2018 و سال های بعد تولید این خودرو برای بازار آسیا، آسیا پاسیفیک و خاورمیانه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، در سال 2018 و سال های آتی به عرضه این خودرو در بازار ایران ادامه خواهد داد. علاقه مندان جهت اطلاع از اخبار میتسوبیشی در ایران می توانند به وب سایت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن مراجعه نمایند.

افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با پیشرانه ۱.۶ در سبد محصولات آرین موتور

عرضه میتسوبیشی لنسر 2017 با شرایط استثنایی

میتسوبیشی اوتلندر جدید از راه رسید + شرایط فروش

از DS4 کراس بک بیشتر بدانید+قیمت و شرایط فروش

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی