پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تنظیم رایگان موتور تاکسی_سایپا_روز_هوای-پاک

تنظیم موتور رایگان تاکسی های تهران توسط سایپا

سازمان خدمات پس از فروش سایپا به مناسبت روز هوای پاک با همکاری شهرداری تهران خدمات عیب یابی و تنظیم موتور رایگان تاکسی های تهران را در پایانه تاکسیرانی ونک ارائه کرده است. سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود و با هدف مشارکت در کاهش آلودگی هوا اقدام به […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۵

سازمان خدمات پس از فروش سایپا به مناسبت روز هوای پاک با همکاری شهرداری تهران خدمات عیب یابی و تنظیم موتور رایگان تاکسی های تهران را در پایانه تاکسیرانی ونک ارائه کرده است.

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود و با هدف مشارکت در کاهش آلودگی هوا اقدام به ارائه خدمات عیب یابی و تنظیم موتور رایگان برای تاکسی‌های آریو و پراید شهر تهران نمود.

در این طرح که با عنوان “هم میهن آسمانت آبی” و با مشارکت شهرداری منطقه 3 تهران در پایانه تاکسیرانی ونک برگزار شد، تاکسی‌های آریو و پراید مورد بازدید کارشناسان فنی سایپایدک قرار گرفتند و اقدامات لازم جهت تنظیم موتور انجام شد.

لازم به یادآوری است شرکت سایپایدک در راستای کاهش آلودگی هوا در سال های گذشته نیز اقدام به تعویض رایگان کاتالیست و کنیستر سه هزار خودرو تاکسی پراید در شهر تهران نموده بود که علاوه بر رضایت مشتریان، رضایت شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و سازمان حفاظت از محیط زیست را به دنبال داشت.

لزوم پیشرفت سریع کسب دانش فنی تولید خودروهای برقی در سایپا

موتورسواران تهرانی در دام طرح ترافیک و زوج و فرد

ورود خودروهای هیبریدی به محدود طرح ترافیک، مجاز یا غیرمجاز؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی