پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو5 جدید

چری تیگو5 اولین محصول همکاری مشترک چری با جگوار-لندرور

صنعت خودروسازی کشور چین در طول 2 دهه گذشته و از بدو تاسیس خود مراحل گوناگونی را پشت سر گذاشته است، از مرحله کپی کاری و تولید بسیار ارزانتر نمونه های خارجی تا تولید محصولات با کیفیت تر اما فاقد شخصیت. اما در سال های اخیر، خودروسازان چینی به لطف  همکاری با غول های خودروسازی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۵

صنعت خودروسازی کشور چین در طول 2 دهه گذشته و از بدو تاسیس خود مراحل گوناگونی را پشت سر گذاشته است، از مرحله کپی کاری و تولید بسیار ارزانتر نمونه های خارجی تا تولید محصولات با کیفیت تر اما فاقد شخصیت. اما در سال های اخیر، خودروسازان چینی به لطف  همکاری با غول های خودروسازی جهش بزرگی را تجربه کرده اند. چری تیگو5 گواه این موضوع است که با همکاری جگوار-لندرور ساخته شده است.

سالهای اخیر خودروسازان اژدهای بزرگ نیز به مانند سایر صنایع این کشور جهش بسیار بزرگی را برداشته اند و با جذب بهترین مهندسان خارجی و همچنین قراردادهای تولید مشترک با غولهای بزرگ و صاحب تکنولوژی راه جدیدی را خلق کردند و این را باید گفت که امروزه خودروهای موفق چینی با همکاری غولهای بزرگ ساخته می شوند.

چین به عنوان بزرگترین بازار مصرف دنیا با مصرف سالانه بیش از 20 میلیون دستگاه خودرو به بهشتی بی بدلیل برای خودروسازان بزرگ تبدیل شده اما به راحتی هم نمی توان از این بازار بزرگ استفاده نمود بلکه باید این خودروسازان برخی از تکنولوژی ها را در مراحل مختلف به خودروسازان چینی انتقال دهند. از این رو هر روز شاهد قراردادهای همکاری مشترک خودروسازان طراز اول چینی با خودروسازان مطرح بین المللی هستیم.

به طور مثال یکی از نمونه های موفق این همکاری ها در سال 2012 با همکاری مشترک شرکت لوکس ساز بریتانیایی جگوار-لندرور با شرکت خودروسازی چری آغاز شد تا چری بتواند در مراحل مختلف از مهندسی و تکنولوژی فوق العاده جگوار –لندرور استفاده کند و از سال 2014 شرکت چری محصولات استراتژیک خود را با فلسفه جهانی شدن وارد بازار نمود و به نوعی باید چری تیگو5 را  نخستین فرزند این همکاری دانست که به نوعی پرچم دار  استراتژی جدید چری به شمار می رود.

شرایط فروش اعتباری چری تیگو 5 (آبان 95)

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220

شرایط فروش قطعی بی وای دی S6 اعلام شد+ جدول

مراسم رونمایی از MVM X22 + عکس

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک آغاز شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی