پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت خودرو در بازار افزایش یافت

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو های داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، گفت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودرو های وارداتی به وجود نیامده است. به نقل از تسنیم ،سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه کمبود تقاضا برای خودروهای وارداتی باعث شد تا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۵

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو های داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، گفت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودرو های وارداتی به وجود نیامده است.

به نقل از تسنیم ،سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه کمبود تقاضا برای خودروهای وارداتی باعث شد تا هنوز ممنوعیت ثبت سفارش خودرو توسط نمایندگی‌های غیر رسمی تأثیری در بازار خودرو نداشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر تغییری در قیمت خودرو های وارداتی به وجود نیامده و حتی برخی از محصولات مانند توسان سراتو با کاهش قیمت یک میلیون تومانی مواجه و با قیمت‌  ۸۸ و ۱۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو های داخلی در مقایسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، افزود: امروز پژو ۴۰۵ با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامل می شود، در حالی که قیمت این خودرو هفته پیش ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

وی تصریح کرد: پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با رشد ۶۰۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تیپ ۲ این خودرو هم با رشد قیمت ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین سمند ال ایکس هم شاهد رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته بود و با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مؤتمنی با بیان اینکه در محصولات سایپا افزایش قیمتی نسبت به هفته گذشته به وجود نیامده است، اضافه کرد: فقط در خودروی سراتو به دلیل افزایش عرضه کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت به وجود آمده است. خودروی ساندرو اتوماتیک امروز با قیمت ۵۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد اما هنوز خودروی استپ وی شاهد اختلاف قیمت ۷ تا ۸ میلیون تومانی نسبت به کارخانه روبه رو است.

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک آغاز شد (بهمن 95)

افزایش عرضه و کاهش قیمت، روند این روزهای خودروهای داخلی

شرایط جدید پیش فروش هیوندای i10 اعلام شد+جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی