پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش محصولات شرکت پارس خودرو

فروش ویژه محصولات گروه سایپا همچنان ادامه دارد

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و با توجه به استقبال هموطنان عزیز از محصولات گروه سایپا ، این گروه خودروساز در جشنواره فجر سایپا اقدام به فروش اینترنتی محصولات گروه رنو و برلیانس کرده است. رضا تقوی افزود: در این طرح تمامی محصولات شرکت سایپا با شرایط فروش […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و با توجه به استقبال هموطنان عزیز از محصولات گروه سایپا ، این گروه خودروساز در جشنواره فجر سایپا اقدام به فروش اینترنتی محصولات گروه رنو و برلیانس کرده است.

رضا تقوی افزود: در این طرح تمامی محصولات شرکت سایپا با شرایط فروش متنوع، اعم از فروش فوری و پیش فروش اعتباری با زمان تحویل مناسب، سود مشارکت بالا، تسهیلات بدون بهره و بازپرداخت بلند مدت در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است .

تقوی تاکید کرد: در جشنواره فجر سایپا محصولات گروه رنو شامل ساندرو، تندر90 و پارس تندر و همچنین گروه محصولات H200  و H300 با شرایط ویژه به مشتریان و علاقمندان عرضه خواهد شد.

بروزرسانی: فروش نوروزی محصولات سایپا (نوروز 96)

وی تصریح کرد: در این طرح خانواده سری H300 در دو مدل H330 و H320 و خانواده سری H200 نیز در دو مدل H220 و H230 به مشتریان عرضه شده که استقبال بسیار خوبی از این محصولات در بازار شده است.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا یا به سایت شرکت سایپا مراجعه کنند.

سیستم مولتی مدیا، هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220

استقبال گسترده خریداران از جشنواره فجر گروه سایپا

جشنواره فجر سایپا از فردا به مدت محدود آغاز می شود (بهمن 95)

شرایط فروش خودروهای چینی بازار + جدول

جشنواره فروش محصولات پارس خودرو (دهه مبارک فجر)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی