پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 508 جدید

نگاهی به پژو 508 سوگلی جدید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد فروش خودرو جدید و نیمه‌لوکس پژو 508 را طی چند روز آینده آغاز کند. از این جهت تصمیم گرفتیم تا نگاهی کوتاه به این سدان جدید فرانسوی داشته باشیم. شركت ايران خودرو در راستای پاسخگويی به تقاضای مشتريان با ھمكاری شركت ايكاپ (ايران خودرو – پژو) بزودی اقدام به عرضه خودرو جديد پژو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد فروش خودرو جدید و نیمه‌لوکس پژو 508 را طی چند روز آینده آغاز کند. از این جهت تصمیم گرفتیم تا نگاهی کوتاه به این سدان جدید فرانسوی داشته باشیم.

شركت ايران خودرو در راستای پاسخگويی به تقاضای مشتريان با ھمكاری شركت ايكاپ (ايران خودرو – پژو) بزودی اقدام به عرضه خودرو جديد پژو 508 سری GT Line خواهد کرد.

معرفی پژو 508 سری GT Line :

پژو 508 جدید “جی تی لاین”، یک خودروی سدان جادار و مجھز خانوادگی است که در سگمنت D جای می گیرد. این محصول که مورد پذیرش و ستایش سایت‌ھای معروف خودرویی و منتقدان برتر صنعت خودرو قرار گرفته، توسط شرکت پژو در شھر “رن” فرانسه تولید می شود.

پژو 508 جدید

موتور پیشرفته 165 THP بر پایه پلتفرم EP6، علاوه بر مصرف سوخت بھینه، توان 163 اسب بخاری را برای پژو 508 به ارمغان می آورد. این پیشرانه باگیرباکس 6 سرعته AT6  جفت شده و عملکردی بھینه و قدرتمند را برای 508 به ارمغان می آورد. این خودروی مستحکم و مطمئن که از مهمترین ویژگی های آن می توان به کیفیت مناسب قطعات، ساخت و مونتاژ اشاره کرد، جوایز بین- المللی متعددی را در پرونده خود دارد که “خودروی سال”، “برترین خودروی خانوادگی” از آن جمله آنها است.

پژو 508 جدید

درطراحی نسخه جدید پژو 508 به عنوان یک سدان رده پرمیوم، که از استایل اروپایی تبعیت میکند، به خوبی می توان زبان طراحی انحصاری پژو را در بخش ھایی از خودرو مانند جلو پنجره جدید با لوگوی پژو در وسط، چراغ ھای جلو و دیلایت، چراغ عقب و … لمس کرد. ھمچنین پژو 508 جدید تجهیزاتی کامل از قبیل ھشدار دھنده نقاط کور، تھویه ھوای اتوماتیک 4 گانه، مانیتور 7 اینچی و … را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

پژو 508 جدید

ویژگی های پژو 508 جدید در بازار ایران:

· نظارت و حمایت پژو فرانسه در تامین قطعات و لوازم یدکی

· بھره مندی از شبکه نمایندگی ھای ایران خودرو

· 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی

· تست ایمنی و تصادف کامل 5 ستاره یوروانکاپ

مشخصات فنی خودرو پژو 508 جدید سری GT Line  :

مشخصات فنی پژو 508 جدید

مشخصات فنی پژو 508 جدید

 

 

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه‌اندازي می شود

پژو 508 رقیبی جدید برای سدان های خانوادگی بازار

سهام رنو سهم کدام خودروساز می شود؟

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (ویژه دهه فجر) +جدول

امضاء 3 قرارداد بین بنز و ایران خودرو

مشخصات فنی و تصویر 5 محصول آینده ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی