پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

طرح فروش و جایگزینی نو با کارکرده محصولات مدیران خودرو

سامانه خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصولات جدید ام وی ام و چری آغاز به کار کرد. این روزها بازار کسب و کار خرید و فروش خودرو در رسانه های مجازی حسابی داغ است. خیلی از سایت ها هستند که خودروی فروشی شما را در معرض دید هزاران مشتری قرار می […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

سامانه خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با محصولات جدید ام وی ام و چری آغاز به کار کرد.

این روزها بازار کسب و کار خرید و فروش خودرو در رسانه های مجازی حسابی داغ است. خیلی از سایت ها هستند که خودروی فروشی شما را در معرض دید هزاران مشتری قرار می دهند و صرفا فقط واسطه گری می کنند.

حال شرکت مدیران خودرو که چندی پیش رکورد تولید و فروش 200 هزارمین خودروی خود را زد، دست به اقدامی نوین برای ساماندهی بازار نمونه های کارکرده یا به اصطلاح دست دوم محصولات MVM و Chery زده است. سایت هوشمند مدیران خودرو به نشانی www.toptac.ir  به طور کلی با هدف خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کارکرده ام وی ام و چری از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد..

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو،  معاون فروش شرکت مدیران خودرو ضمن اعلام جزئیات این طرح گفت: به منظور آسوده کردن خیال مالکان که قصد فروش خودرو خود را دارند و همچنین مشتریانی که قصد خرید اتومبیل دست دوم دارند و به منظور مدیریت خودروهای دست دوم در بازار اقدام به راه اندازی این سامانه کردیم.

امیرحسین امیری ادامه داد: این طرح دارای تفاوت هایی با سایر طرح های تعویض خودرو کارکرده با نو دارد. قیمت گذاری خودروهای دست دوم پیش از این تحت نظارت و کنترل نبود و این قیمت ها اکثرا به سمتی می رفت که رضایت خریدار و فروشنده تامین نمی شد. موضوعی که ما روی آن تمرکز کردیم کنترل قیمت خودروهای دست دوم در بازار است.

مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

وی گفت: قیمت خودروهای دست دوم در این طرح از سوی کارشناسان این حوزه و همچنین کارشناس رسمی دادگستری تعیین می شود.  قیمتی که در این طرح عرضه می شود بر اساس کارکرد، مدل، وضعیت فنی و ظاهری و شرایط اسنادی خودرو مشخص می شود. در حال حاضر این طرح برای کلیه تولیدات شرکت مدیران خودرو در 10 سال اخیر (یعنی از مدل 85 تا 95) تعریف شده است. 

معاون فروش شرکت مدیران خودرو خاطرنشان کرد: تمایز این طرح “تسهیلاتی” است که هم برای خودروهای نو و کارکرده در نظر گرفتیم. برای خرید خودرو نو تا 70 درصد تسهیلات با بازپرداخت پنج ساله و کارمزد 18.99 درصد و برای خرید خودروهای کارکرده تا 60 درصد تسهیلات با بازپرداخت چهار ساله با کارمزد 18.99 درصد پیش بینی شده است. همچنین 0.5 درصد تخفیف قیمت خودرو برای خریداران خودرو نو از دیگر ویژگی های این طرح است.

امیری افزود: تمایز دیگر بحث خدمات و پشتیبانی است که برای خودروهای دست دوم در نظر می گیریم. 10 درصد تخفیف در قیمت قطعات و خدمات پس از فروش برای خودروهای کارکرده در شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به مدت یک سال و 10 درصد تخفیف در اجرت خدمات پس از فروش برای خریداران خودرو کارکرده در شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به عرضه بیش از 200 هزار دستگاه از محصولات مدیران خودرو در بازار ایران ، اظهار داشت : با ضمانت بانک سامان تسهیلات این خودروها به مشتریان اهدا خواهد شد و برنامه ریزی شرکت برای اجرای طرح در فاز اول، جایگزینی حداقل 10 درصد از خودروهای عرضه شده است. تنها شرطی که برای شرکت کنندگان در این طرح مطرح است، آزاد بودن سند است. به زبان دیگر سند خودرو نباید در رهن جایی باشد.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات اگر مشتری بعد از پروسه اعتبار سنجی مشکلی نداشته باشد فقط سند در رهن می ماند و نیازی به ضامن هم نخواهد بود.

امیری تاکید کرد : کسانی که خواستار حضور در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران هستند چنانچه اقساط خودروهای آنها تاکنون به  اتمام نرسیده است، نمی توانند از این طرح استفاده نمایند.

وی همچنین در خصوص روند حضور متقاضیان در طرح  جایگزینی گفت :  در این طرح قیمت خودرو کارکرده متقاضیان به عنوان آورده آنها محاسبه می شود و مابقی قیمت خودروی جدید به صورت تسهیلات به مشتریان اعطاء می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.toptac.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • علی | 28/03/1396 در 22:22

    نحوه ثبت نام و چگونگی دریافت تسهیلات را لطفا اطلاع رسانی کنید.ممنون

کیوسک مطبوعاتی