پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری سمینار تخصصی الودگی هوا توسط ایرتویا

برگزاری سمینار تخصصی آلودگی هوا توسط ایرتویا

ایرتویا در راستای برنامه راهبردی خود به منظور افزایش سطح همکاری های مابین صنعت و دانشگاه اولین سمینار تخصصی سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا را برگزار می کند. ایرتویا با انعقاد تفاهم نامه آموزشی- پژوهشی با دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در جهت  بهره گیری از توانایی های متقابل حوزه های صنعت و دانشگاه، […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

ایرتویا در راستای برنامه راهبردی خود به منظور افزایش سطح همکاری های مابین صنعت و دانشگاه اولین سمینار تخصصی سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا را برگزار می کند.

ایرتویا با انعقاد تفاهم نامه آموزشی- پژوهشی با دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در جهت  بهره گیری از توانایی های متقابل حوزه های صنعت و دانشگاه، اقدام به برگزاری سمینار تخصصی سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا می کند.

بنابر اعلام این شرکت محورهای کنفرانس مذکور “نحوه همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با شرکت ایرتویا”، “بررسی اقدامات انجام شده در جهت کاهش آلودگی هوای تهران”،” بررسی کیفیت سوخت و فناوری موتورهای احتراقی بر آلودگی خودروها”،” بررسی اقدامات شرکت های خودروساز در جهت کاهش آلودگی هوا”،” برگزاری مسابقه راه کارهای کاهش آلودگی هوا “اگر من شهردار بودم؟”،”برگزاری کارگاه های آموزشی عملی خودروهای هیبریدی و کاهش آلودگی هوا” خواهد بود.

ایرتویا-سمینار تخصصی سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا

محورهای سمینار تخصصی سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا: 

  • نحوه همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با شرکت ایرتویا
  • بررسی اقدامات انجام شده در جهت کاهش آلودگی هوای تهران
  • بررسی کیفیت سوخت و فناوری موتورهای احتراقی بر آلودگی خودروها
  • بررسی اقدامات شرکت های خودروساز در جهت کاهش آلودگی هوا
  • برگزاری مسابقه راه کارهای کاهش آلودگی هوا “اگر من شهردار بودم؟”
  • برگزاری کارگاه های آموزشی عملی خودروهای هیبریدی و کاهش آلودگی هوا

کنفرانس “سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا” روز ۸ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی-دانشکده مهندسی مکانیک برگزار خواهد شد.

این سمینار  به صورت رایگان برگزار می شود و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت شرکت ایرتویا مراجعه کنند.

دومین کارگاه آموزشی آشنایی با خودروهای هیبریدی://

همچنین شرکت ایرتویا به عنوان نمایندگی رسمی تویوتا ژاپن در ایران، در راستای فعالیت ها و همکاری های پیوسته خود با سازمان ها و نهادهای کشور در زمینه آموزش و تبادل اطلاعات،  دومین کارگاه آموزشی را با هدف آشنایی با خودروهای هیبریدی و همچنین سیستم ایربگ با سازمان آتش نشانی در مرکز آموزش شرکت ایرتویا برگزار نمود.

در این کارگاه که روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با حضور مدیران بخش آموزش ایرتویا و سازمان آتش نشانی برگزار گردید از فداکاری های آتشنشانان محترم در حوادث گذشته نیز از طرف شرکت ایرتویا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

برندگان مسابقه هیبریدی ایرتویا مشخص شدند

اعلام شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسوس از سوی ایرتویا (بهمن 95)

هجوم لشگر هیبریدی ها به نمایشگاه خودرو تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی