پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس

برلیانس با 3 ستاره کیفی تولید می شود

سالی که برلیانس برای تولید در پارس خودرو انتخاب شد، شرکت برلیانس رتبه یک کیفیت در بین خودروسازان مختلف چین را داشت و همچنان به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در حال تولید است. حالا برلیانس سری H300 سه ستاره کیفی را از ISQI دریافت کرده و در حال حاضر برلیانس سری […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

سالی که برلیانس برای تولید در پارس خودرو انتخاب شد، شرکت برلیانس رتبه یک کیفیت در بین خودروسازان مختلف چین را داشت و همچنان به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در حال تولید است. حالا برلیانس سری H300 سه ستاره کیفی را از ISQI دریافت کرده و در حال حاضر برلیانس سری H200 هم در خط تولید پارس خودرو تولید می شود. ظرفیت تولید برلیانس در پارس خودرو ساعتی 12 خودرو است.

معاون مهندسی پارس خودرو  به افزایش مشارکت این شرکت در داخلی سازی قطعات خودروهای برلیانس اشاره و تاکید کرد:خودروهای برلیانس دارای طراحی زیبا و توان موتوری مناسب هستند و با تمرکز تولید این محصولات در پارس خودرو میزان ساخت داخل این خودروها افزایش و کیفیت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است که انتقال دانش فنی به کمپانی برلیانس در طول شراکت تجاری آن با ب ام و،‌ در سال های اخیر موجب ارتقای سطح کیفی و طراحی این برند شده است. ادامه حیات این محصول در پارس خودرو سطح اعتماد خریداران را گسترش می دهد و در بازار پر ازدحام 35 تا 55 میلیون تومان،‌4 محصول H220، H230 ،‌H320 و H330 توانسته اند از جایگاه مطلوبی برخوردار باشند.

لینک های مرتبط:

نگاهی به برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو

برلیانس سری H200 به پارس خودرو کوچ کرد + تصاویر خط تولید

کیفیت برلیانس چگونه ارزیابی شد؟!

تقابل چینی‌های ارزان قیمت-مقایسه ام وی ام ۳۱۵ و برلیانس H220

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی