پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایدرو همایش بین المللی صنعت خودرو

گزارش از چهارمين همايش بين المللي صنعت خودرو

چهارمين همايش بين المللي صنعت خودرو با محور فروش و خدمات پس از فروش در سالن همايش هاي برج ميلاد تهران اغاز به كار كرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، در این همایش مهمانان ويژه اي از برندهاي معتبر صنعت خودروي جهان، مديران صنعت خودرو كشور و متخصصين اين صنعت و سفراي […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

چهارمين همايش بين المللي صنعت خودرو با محور فروش و خدمات پس از فروش در سالن همايش هاي برج ميلاد تهران اغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، در این همایش مهمانان ويژه اي از برندهاي معتبر صنعت خودروي جهان، مديران صنعت خودرو كشور و متخصصين اين صنعت و سفراي كشورهاي مختلف در ايران حضور دارند.  در مراسم ابتدايي همايش دكتر ساسان قرباني دبيركل همايش طي سخناني ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان حاضر گفت: سه همايش قبل به لحاظ محتوا و موضوع همسويي دقيقي با اقتصاد مقاومتي داشته و اين همايش هم همسو با سه دوره قبل است.

وي در پايان سخنانش از همكاري صميمانه نقش گران همايش چهارم صنعت خودرو تشكر كرد. همايش صنعت خودرو فردا نيز ادامه خواهد داشت و محور صحبت ها و نشست هاي جنبي همايش در حوزه فروش و خدمات پس از فروش است.

ایدرو همایش بین المللی صنعت خودرو-2

معظمي در پايان سخنانش گفت:  در سال جاري ٤٠ درصد توليد خودرو در كشور رشد كرده است و در پايان سال جاري به بيش از ١.٣ ميليون دستگاه خواهيم رسيدكه البته ظرفيت توليد ما بيش از اين است. سياست ها به گونه ايي تنظيم شده كه  صنعت خودرو سگمنت هاي مختلفي را پوشش بدهد و در ضمن تسهيلات متنوع تري هم در اختيار مردم قرار بگيرد. وي افزود:  خودروسازان ما بعد از برجام توفيقاتي داشتند كه  نبايد به راحتي از كنارشان گذشتو

در پاسخ به سوال رسانه ها در خصوص اين که چرا صنعت خودرو با شركت هاي خاصي قرارداد بسته است بايد بگويم كه  درب بازار  ايران به روي همه برندها باز است اما براي ورود به اين بازار بايد چهارچوب های خاصي رعايت شود. يكي از اين شروط توليد و صادرات است كه براي ما بسيار اهميت دارد. اين چهارچوب ها ابعاد مختلفي دارد وي در پايان سخنانش گفت ما نمي خواهيم توليد كنننده باشيم بلكه بايد خودرو ساز باشيم.

منصور معظمي مديرعامل ايدرو( سازمان گسترش و نوسازي صنايع ) و رياست چهارمين همايش بين المللي صنعت خودروي كشور گفت: رشد اقتصادي كشور در سال جاري ٧ درصد اعلام شده كه حاصل دو بخش نفت و گاز و صنعت است. بخش عمده اي از اين رشد صنعتي مديرن صنعت خودرو است. پس مردم و رسانه ها حق دارند كه از اين صنعت بزرگ سوال كنند. انتظار مردم از صنعت خودرو بيشتر شده است پس به مردم حق بدهيم که انتقاد كنند و صنعت خودرو را مورد سوال قرار دهند. معظمي اضافه كرد: در سال ٩٥ علي رغم همه مشكلات صنعت خودرو سال خوبي را پشت سر گذاشت و در سال آينده و سالهاي آينده، مردم از تصميمات امروز مديران صنعت خودرو به نيكي ياد خواهند كرد. صنعت خودروي جهاني حدود ٥٠٠ ميليارد دلار به در سال ٢٠١٦به دولت ها ماليات داده است و اين نشان از اهميت صنعت خودرو در چرخه اقتصادي دولت ها دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی