پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا اپتیما هیبرید_نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی كيا اپتيما هيبريدي و كيا اسپرتيج جديد در نمایشگاه خودرو تهران

امروز نمايشگاه خودرو تهران با اتفاقي مهم همراه بود. اطلس خودرو به عنوان نماينده كيا در ايران از دو خودرو جديد كيا اپتيما هيبريدي و كيا اسپرتيج جديد رونمايي كرد. كيا اپتيما هيبريد از نسل jf است و به عنوان يكي از كم مصرف ترين خودروهاي دنيا شناخته مي شود. اپتيما هيبريد از يك پيشرانه […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

امروز نمايشگاه خودرو تهران با اتفاقي مهم همراه بود. اطلس خودرو به عنوان نماينده كيا در ايران از دو خودرو جديد كيا اپتيما هيبريدي و كيا اسپرتيج جديد رونمايي كرد.

كيا اپتيما هيبريد از نسل jf است و به عنوان يكي از كم مصرف ترين خودروهاي دنيا شناخته مي شود. اپتيما هيبريد از يك پيشرانه بنزيني gdi و يك موتور برقي بهره مي برد. اين خودرو در بازار ايران رقبايي نظير تويوتا كمري هيبريد و هيونداي سوناتا هيبريد را در مقابل خود مي بيند.

کیا اسپورتیج_نمایشگاه خودرو تهرانQL کیا اپتیما هیبرید_رونمایی_نمایشگاه خودرو تهران

خودرو جديد بعدي كيا اسپرتيج ql است كه با شكل و شمايلي جديد به استقبال علاقه مندان آمده. اين خودرو مثل اسپرتيج جديد از پيشرانه پرقدرت gdi برخوردار است و نسبت به نسل قبلي آپشن هاي جديدتر، جذاب تر و كيفيت بالاتري دارد. اسپرتيج در يكي از پرطرفدارترين كلاس هاي خودرويي عرضه مي شود و نسل پيشينش نيز به عنوان يكي از پرطرفدارترين شاسي بلندهاي بازار به شمار مي آمد.

کیا اسپورتیج_اطلس خودرو_رونمایی در نمایشگاه خودرو تهرانحالا بايد ديد اسپريج جديد چه وضعيتي در مقابل رقباي تازه نفسي چون هيونداي توسان جديد و رنو كولئوس جديد دارد.

آپشن های جدید برای کیا سراتو سایپایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی