پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استفاده از زنجیر چرخ

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای شرق تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از ادامه سفر خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی شرق استان جلوگیری به عمل می آید. به نقل از مهر ، سرهنگ سیاوش محبی با بیان اینکه تمام راه های مواصلاتی شرق استان تهران باز بوده و تردد در آن ها به شکل روان و عادی در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۵

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از ادامه سفر خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی شرق استان جلوگیری به عمل می آید.

به نقل از مهر ، سرهنگ سیاوش محبی با بیان اینکه تمام راه های مواصلاتی شرق استان تهران باز بوده و تردد در آن ها به شکل روان و عادی در جریان است گفت: از مسافران و رانندگان عزیز می خواهیم که در طول مسیر سفر به تذکرات پلیس و عوامل راهداری توجه کنند.

وی افزود: رانندگان عزیز قبل از سفر از طریق تماس با شماره تلفن های 88255555 و یا 120 از مرکز راه های ناجا مطلع شوند،در طول مسیر با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز نمایند.

این مقام مسئول ضمن درخواست از رانندگان برای به همراه داشتن پوشاک گرم،مواد غذایی به میزان کافی و تجهیزات زمستانی و ایمنی به خصوص زنجیر چرخ عنوان داشت: همکاران من در پلیس راه علاوه بر اعمال قانون از ادامه سفر خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ ممانعت به عمل می آورند.

محبی در پایان بر پر بودن مخزن بنزین خودروها تاکید کرد و اظهار داشت: موتور خودرو تنها وسیله گرمایشی سرنشینان خودرو در صورت گرفتار شدن در برف و یخبندان است،لذا از تمام رانندگان عزیز خواهش می کنم با مخازن سوخت پر وارد جاده های خارج از شهر شوند.

ممنوعیت تردد بدون زنجیر چرخ در محور کرج-چالوس

نداشتن زنجیرچرخ از عوامل مهم تصادف در محورهای برف خیز

جریمه نداشتن زنجیر چرخ مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی