پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کولئوس جدید-2017

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

رنو کولئوس جدیدترین شاسی بلند وارداتی بازار ایران به شمار می‌رود. شرکت نگین خودرو، نمایندگی رسمی رنو فرانسه در ایران، پیش از آغاز فروش و عرضه رنو کولئوس جدید در بازار، این فرصت را در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار داد تا این شاسی بلند خوش چهره را در سخت‌ترین جاده‌های آفرودی پوشیده شده […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۵

رنو کولئوس جدیدترین شاسی بلند وارداتی بازار ایران به شمار می‌رود. شرکت نگین خودرو، نمایندگی رسمی رنو فرانسه در ایران، پیش از آغاز فروش و عرضه رنو کولئوس جدید در بازار، این فرصت را در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار داد تا این شاسی بلند خوش چهره را در سخت‌ترین جاده‌های آفرودی پوشیده شده با برف و یخ به چالش بکسند.

به گزارش جوان خودرو- رنو کولئوس جدید در نمایشگاه خودرو تهران به طور رسمی معرفی شد و استقبال مناسب از این خودرو جدید در غرفه نگین خودرو و قیمت گذاری مناسب (۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) نشان داد که این تازه وارد فرانسوی می‌تواند جایگاه خوبی در بازار شاسی بلندهای ایران داشته باشند.

امروز ۵ شنبه ۵ اسفند ماه ۹۵ نگین خودرو این فرصت را در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار داد تا یک دستگاه رنو کولئوس را به ارتفاعات تهران ببرند و در مسیرهای سخت و صعب‌العبور مورد بررسی قرار دهند.

این تست دست جمعی در ارتفاعات ۲۰۰۰ متری تهران برگزار شد. مسیرهای گل‌آلود که با برف و یخ پوشیده شده بودند. این نوع تست تخصصی برای نخستین بار بود که برای اصحاب رسانه برگزار می‌شد و نگین خودرو کولئوس را بدون محدودیت و به مدت یک نصف روز در اختیار خبرنگاران قرار داد.

آفرودسواران حرفه‌ای نیز در این تست دست جمعی خبرنگاران را همراهی می‌کردند و به عنوان راهنما مسیر را  معرفی می‌کردند تا همه چیز اصولی انجام شود. نکته جالب اینجا بود که با همفکری میان خبرنگاران، به این نتیجه رسیدیم که تا کنون عکسی از کولئوس در حال تست در مسیرهای برفی منتشر نشده. معرفی کولئوس در بازارهای هدف‌اش با هوای غیر برفی همراه بوده و این نکته تست امروز ما را منحصر به فرد می‌کند.

رنو کولئوس جدید

مشخصات فنی رنو کولئوس جدید (2017):

رنو کولئوس جدید از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری برخوردار است. این پیشرانه ۱۷۱اسب بخار قدرت تولید می کند و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متری را توسط گیرباکس CVT ایکس ترونیک به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. علی‌رغم اینکه هدف از ساخت کولئوس، یک شاسی بلند آفرودی نبوده، اما این کراس اوور جذاب بیش از آنچه انتظار می‌رفت از پس مسیرهای دشوار این تست برآمد و با تکیه بر این ویژگی، این امکان را در اختیار راننده قرار می‌دهد که علاوه بر راحتی در مسیرهای همواره شهری، بتواند گه گداری دلی به کوه و کمر بزند و از طبیعت گردی لذت ببرد.

رنو کولئوس جدید

این تست تخصصی را باید به فال نیک گرفت. چرا که برای اولین بار یک خودرو برای تست در مسیری که با سگمنت‌اش همخوانی دارد از سوی شرکت وارد کننده در اختیار خبرنگاران قرار گرفت. همراهان جوان خودرو می توانند بررسی کامل رنو کولئوس جدید را در این پایگاه خبری مشاهده کنند.

 بروزرسانی:

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

آغاز فروش رنو کولئوس با قیمت قطعی (اسفند 95)

قیمت رنو کولئوس 2017 مشخص شد

 

رتبه دهم ایران میان کشورهای مونتاژ کننده رنو

نشست خبری طراح ارشد رنو – گزارش اختصاصی

عرضه رنو کولئوس با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی