پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام X22

مراسم تحویل اولین سری MVM X22 به مشتریان مدیران خودرو

امروز طی مراسمی در نمایندگی 342 مدیران خودرو، اولین سری از شاسی بلند جدید X22 تحویل مشتریان شد.   ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان   MVM X22 که چندی پیش رونمایی شد، درکلاس کراس اوورهای شهری قرار دارد. جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو با دو […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

امروز طی مراسمی در نمایندگی 342 مدیران خودرو، اولین سری از شاسی بلند جدید X22 تحویل مشتریان شد.

 

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

 

MVM X22 که چندی پیش رونمایی شد، درکلاس کراس اوورهای شهری قرار دارد. جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو با دو گیربکس دستی5 سرعته و اتوماتیک 4سرعته وارد بازار شده و هر کدام از این مدل‌ها نیز دارای دو تیپ با نام Sport و Normal  است. X22 از یک پیشرانه 4سیلندر 1.5لیتری با105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور بهره می برد و میانگین مصرف سوخت در نسخه اتومات این خودرو6.1لیتر و در نسخه دستی 5.9لیتر در هر 100کیلومتر است. همچنین ظرفیت باک این خودرو 50لیتر و رده آلایندگی آن یورو +5 است.

مهندس اکبری معاون فروش و بازاریابی ام وی ام در این مراسم گفت: در شرایط فعلی که اکثر خودروسازان مخصوصا در پایان سال در تکاپوی پایبندی به تعهدات خود در قبل مشتریانشان هستند، مدیران خودرو دقیقا در زمان بندی مقرر تحویل خودروهای x22 را آغاز نموده و به تعهدات خود تا پایان سال پیابند است.

در این مراسم ضمن پذیرایی و تقدیر از 10 نفر از خریداران، خودروی X22 به آنها تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از MVM X22 + عکس

تست فنی MVM X33 جدید در جاده و پیست + آلبوم تصاویر

قیمت ام وی ام X33s رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی