پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

X33 جدید

تست فنی MVM X33s جدید در جاده و پیست + آلبوم تصاویر

MVM X33S نسل سوم X33 در ایران است. شاسی بلند چینی که این بار دستخوش تغییرات عمده ای هم در ظاهر و هم در مشخصات فنی شده است. چراغ های جلو و مجموعه جلوپنجره و سپر اسپرت تر شده، چراغ های نئون عقب هم بر زیبایی نمای عقب افزوده است. ظاهر ام وی ام ایکس33 […]

javankhodro
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵

MVM X33S نسل سوم X33 در ایران است. شاسی بلند چینی که این بار دستخوش تغییرات عمده ای هم در ظاهر و هم در مشخصات فنی شده است. چراغ های جلو و مجموعه جلوپنجره و سپر اسپرت تر شده، چراغ های نئون عقب هم بر زیبایی نمای عقب افزوده است. ظاهر ام وی ام ایکس33 جدید در کل درشت تر و جذاب تر از قبل شده و با توجه به فروش کلی حدود 50 هزار دستگاه از همه نسل های این مدل، احتمالا نسل جدید هم با استقبال رو به رو خواهد شد.

در داخل کابین، کنسول شکیل تر از نسل قبلی با تریم های قرمز رنگ و یک سسیتم صوتی شبیه تبلت مشاهده می شود و البته دسته دنده ای که روی حالت تیپ ترونیک، بیش از حد به اهرم ترمز دستی نزدیک است. طراحی دستگیره های داخلی درب و قاب بلندگوها زیبا بوده و مجموعه صفحه کیلومتر با اجزای دیگر هماهنگی دارد. سایز سانروف نیز از نسل قبلی بزرگ تر شده است.

بروزرسانی:

ثبت نام ام وی ام X33 و X22 با قیمت قطعی و سود مشارکت 18 درصد (اسفند 96)

این محصول از لحاظ کمی بالغ بر 180 مورد در 12 دسته بندی مختلف به روز رسانی شده. به طور کلی این تغییرات را می توان در دسته بندی های زیر عنوان کرد:

8 مورد در طراحی نمای بیرونی، 35 مورد در طراحی نمای داخلی، 32 مورد در لوازم الکتریکی، 7 مورد در شاسی، 1 مورد در موتور، 2 مورد در انتقال قدرت، 5 مورد در سیستم تهویه مطبوع، 14 مورد در عملکرد، 5 مورد در حفاظت از محیط زیست، 76 مورد در کیفیت و 1 مورد در سیاست گارانتی.

یکی از مهم ترین آپشن هایی که به این خودرو اضافه شده قابلیت استفاده از حالت اقتصادی کاهش مصرف سوخت یا همان Eco Mode است.

X33 جدید

X33 جدید

تست جاده گروهی x33s

مدیران خودرو مدتیست که سیاست تست درایو را در برنامه های توسعه بازاریابی خود قرار داده و از این رو فرصتی پیش آمد تا به صورت گروهی با X33S راهی تست جاده به سمت دیزین شویم. شروع حرکت از محل ساختمان جدید مدیران خودرو به سمت جاده کرج بود.

از همان اول بهتر است بگوییم که X33S یک خودرو با موتور 1971 سی سی و گیرباکس اتوماتیک CVT است و جایی که صحبت از این مدل گیرباکس به میان می آید، توقع شتاب گیری های پی در پی و معکوس کشیدن های لذت بخش را نداشته باشید. این خودروی شهری، برای مصرف اقتصادی و خانوادگی طراحی شده و خیلی شما را میخکوب در صندلی نمی کند. عملکرد گیرباکس در زمان تعویض دنده متوسط ارزیابی می شود اما کشش موتور در مسیرهای جاده ای خوب است، البته اگر دنده را در حالت تیپ ترونیک قرار دهید. فرمان هیدرولیک اندکی تیز است و قدرت مانوردهی مطلوبی دارد.

مجموعه سیستم تعلیق از نسل قبلی بهتر شده اما باز هم در مقایسه با برادر گران قیمت تر خود یعنی Tiggo5 خشک تر است. فضای پا برای سرنشینان عقب چندان زیاد نیست و وقتی 5 نفر در خودرو قرار می گیرند، سرنشینان عقب کمی موذب باید بنشینند.

در زمان آزمایش در پیست آزادی که به منظور تست درایو مردمی برگزار شده بود، ارتقای هندلینگ و بهبود پارامترهای عبور از پیچ های پیست آزادی نسبت به نسل قبلی کاملا مشاهده می شد. البته اندکی ضعف در ترمزگیری در زمان داغی ترمز لمس می شود.

در مجموع نسل های قبلی این خودرو امتحان خود را در شهر با نمره قبولی پاس کرده اند و باید دید که نسل جدید X33 چگونه به جنگ رقیب چینی خود یعنی جک S5 اتوماتیک می رود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از قیمت X33 جدید

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی