پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

افزایش کرایه تاکسی ،مترو و اتوبوس در انتظار تایید فرمانداری

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لوایح افزایش کرایه تاکسی ، اتوبوس و مترو پس از تائید فرمانداری، از پانزدهم فروردین ماه اعمال می‌شود. به نقل از مهر ، ابوالفضل قناعتی، با اشاره به آخرین بررسی‌های صورت گرفته در خصوص تعیین کرایه تاکسی در سال 96 گفت: روز گذشته و در جلسه کمیسیون عمران […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لوایح افزایش کرایه تاکسی ، اتوبوس و مترو پس از تائید فرمانداری، از پانزدهم فروردین ماه اعمال می‌شود.

به نقل از مهر ، ابوالفضل قناعتی، با اشاره به آخرین بررسی‌های صورت گرفته در خصوص تعیین کرایه تاکسی در سال 96 گفت: روز گذشته و در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری، لایحه افزایش کرایه‌های تاکسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر نصب دستگاه‌های کارتخوان در تاکسی‌ها، به نظر می‌رسد نباید افزایش زیادی در زمینه کرایه‌ها داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: در صورتی که نصب دستگاه‌های کارتخوان در تاکسی‌ها به تأیید برسد، این کار باید ظرف یک سال از سوی شهرداری تهران (تاکسیرانی) صورت گیرد.

قناعتی ادامه داد: در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران نیز 11 نفر از اعضا به افزایش 5 درصدی کرایه‌ها و 11 نفر نیز به افزایش 10 درصدی کرایه‌های تاکسی رأی دادند و به همین جهت قرار شد نتیجه افزایش کرایه‌های تاکسی در جلسه آتی شورای شهر تهران مشخص شود.

وی همچنین از عدم تمایل رانندگان تاکسی در خصوص افزایش کرایه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به گزارشات تهیه شده، رانندگان تاکسی تمایلی به افزایش کرایه‌ها ندارند، چرا که با افزایش کرایه‌ها، شهروندان تمایلی به استفاده از تاکسی‌ها ندارند و به همین جهت تلاش می‌شود کرایه‌های تاکسی در سال آینده بیش از 5 درصد افزایش نیابد.

عضو شورای شهر تهران، در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده نرخ کرایه‌های تاکسی مشخص می‌شود و برای تأیید، به فرمانداری ارسال می‌شود و فرمانداری نیز 15 روز فرصت دارد که مصوبه شورا را رد و یا تأیید کند که در صورت تأیید، کرایه‌های حمل و نقل از پانزدهم فروردین ماه افزایش می‌یابد.

کارپینو ، رقیب جدید تاکسی های آنلاین در ایران

افزایش ۱۵ درصدی کرایه تاکسی در سال ۹۶

اعلام قیمت بلیت اتوبوس برای ایام نوروز

جزییات نرخ بلیت مترو در سال ۹۶

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی