پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه_پلیس

30 درصد از تخلفات رانندگی در تهران است.

طبق آمار منتشر شده تخلفات رانندگی در تهران روزانه به 7 هزار مورد می رسد که بیشترین میزان به توجه نکردن به جلو اختصاص دارد که البته صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی مهم ترین علت این جریمه است. بی‌توجهی به جلو و تمرکز نداشتن شامل مصداق‌های دیگری مانند خوردن و آشامیدن پشت فرمان، […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۴

طبق آمار منتشر شده تخلفات رانندگی در تهران روزانه به 7 هزار مورد می رسد که بیشترین میزان به توجه نکردن به جلو اختصاص دارد که البته صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی مهم ترین علت این جریمه است.

بی‌توجهی به جلو و تمرکز نداشتن شامل مصداق‌های دیگری مانند خوردن و آشامیدن پشت فرمان، توجه به مناظر اطراف و… است. رعایت نکردن حق تقدم در تقاطع‌ها و میدان‌ها، حرکت نکردن بین خطوط و تغییر ناگهانی مسیر، از دیگر تخلفات است که در پایتخت زیاد اتفاق می‌افتد.

درحال حاضر بیش از 3 میلیون و 500 هزار خودرو و 3 میلیون موتورسیکلت در پایتخت وجود دارد که با این وسایل نقلیه، روزانه بیش از 18 میلیون نفر در تهران جابه‌جا می‌شوند. در مجموع حدود 30 درصد جرایم رانندگی کل کشور در تهران اتفاق می‌افتد و بر اساس آمار موجود تا پایان سال 93، روزانه بیش از 23 هزار برگه جریمه به‌وسیله دوربین‌های ثبت تخلفات و ماموران این مجموعه در تهران صادر می‌شود. درآمد ناشی از این جرایم صرف ایجاد زیرساخت‌ها، بهبود وضعیت راه‌ها و معابر، نصب علائم و تابلوها و تامین تجهیزات می‌شود.

جریمه رانندگی بر روی خطوط

برچسب‌ها : جریمهپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی