پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو_خط5_مترو کرج

اطلاعیه: تغییر ساعت مترو کرج (خط 5) در نوروز 96

مترو کرج (خط 5) در نوروز 96 به دلیل عملیات بهسازی از 1 تا 13 فروردین ساعات کاری متفاوتی خواهد داشت. علی عبدالله پور قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت: به منظور ارایه سرویس دهی به مسافران مترو پس از تبادل نظر همکاران فنی مقرر شد تا با تغییر ساعات خدمات رسانی به مسافران […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

مترو کرج (خط 5) در نوروز 96 به دلیل عملیات بهسازی از 1 تا 13 فروردین ساعات کاری متفاوتی خواهد داشت.

علی عبدالله پور قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت: به منظور ارایه سرویس دهی به مسافران مترو پس از تبادل نظر همکاران فنی مقرر شد تا با تغییر ساعات خدمات رسانی به مسافران در این ایام، سرویس دهی حداکثری به مسافران خط  تهران- کرج انجام و  هم زمانی بیشتری را برای اجرای عملیات عمرانی در ایام نوروز در اختیار داشته باشیم.

 تغییر_ساعت_مترو_کرج_خط 5_نوروز_96_عید 96

وی بیان کرد: خط 5 مترو تهران در ایام نوروز، در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت 8 تا 18 آماده ارایه خدمات به مسافران است و فاصله گذر حرکت قطارها نسبت به برنامه قبلی تغيیری ندارد.

عبدالله پور با بیان اینکه از 5 تا 9 فروردین روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت 6 بامداد بوده و سرویس دهی مترو تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: در روز 13 فروردین (روز طبیعت) به دلیل اینکه مسافران بیشتری از خط 5 مترو تهران استفاده می‌کنند نیز خدمات رسانی از ساعت 5 صبح آغاز و حرکت قطارها در خط تهران-کرج تا ساعات 22 ادامه می‌یابد.

برچسب‌ها : ایستگاه مترومترو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی