بازدید مدیران ایران خودرو از اجرای طرح خدمات نوروزی ايران خودرو به منظور بررسی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در طول نوروز ادامه خواهد داشت. معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح […]
معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ايران خودرو بازدید كردند.
به گزارش ايكوپرس، اين بازديد از نمايندگی های كشيك، پايگاه ها و اكيپ های امدادی ايران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان ميزان رضايت آنان از نحوه امدادرسانی مورد ارزيابی قرار گرفت.
رئیس ستاد خدمات نوروزی ایران خودرو در حاشيه اين بازديد گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شد، بیش از ۱۵۰ نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.
حميدرضا حقيقت نحوه اجرای طرح را به طور كلی مطلوب و مورد قبول ارزيابی كرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهای تعيين شده نيز برخورد كرديم كه موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.
وی افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان این طرح نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگی ها و امدادگران خواهد بود.
حقيقت در پايان با بيان اينكه هدف خدمات پس از فروش ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتريان محترم و در نتيجه جلب حداکثری رضایت ایشان است، افزود: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.
دیدگاه خود را بنویسید