پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید_سرزده_خدمات نوروزی ایران خودرو

بازدید سرزده مدیران از خدمات نوروزی ايران خودرو

بازدید مدیران ایران خودرو از اجرای طرح خدمات نوروزی ايران خودرو به منظور بررسی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در طول نوروز ادامه خواهد داشت. معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۳ فروردین ۱۳۹۶

بازدید مدیران ایران خودرو از اجرای طرح خدمات نوروزی ايران خودرو به منظور بررسی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در طول نوروز ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ايران خودرو بازدید كردند.
به گزارش ايكوپرس، اين بازديد از نمايندگی های كشيك، پايگاه ها و اكيپ های امدادی ايران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان ميزان رضايت آنان از نحوه امدادرسانی مورد ارزيابی قرار گرفت.
رئیس ستاد خدمات نوروزی ایران خودرو در حاشيه اين بازديد گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شد، بیش از ۱۵۰ نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.
حميدرضا حقيقت نحوه اجرای طرح را به طور كلی مطلوب و مورد قبول ارزيابی كرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهای تعيين شده نيز برخورد كرديم كه موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.
وی افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان این طرح نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگی ها و امدادگران خواهد بود.
حقيقت در پايان با بيان اينكه هدف خدمات پس از فروش ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتريان محترم و در نتيجه جلب حداکثری رضایت ایشان است، افزود: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.

خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو ادامه دارد.

جوابیه ایساکو به آتش زدن دنا توسط مالک ناراضی

الزام خودرویی‌ها به تضمین خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی