پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرعت غیر مجاز

بالاترین سرعت میان تخلفات خودرویی در سفرهای نوروزی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام بالاترین سرعت میان تخلفات خودرویی در نوروز 96 به جزییات اتفاقات سفرهای نوروزی فروردین ۹۶ پرداخت. اسماعیل غلامی در نشست خبری ستاد خدمات سفر با اشاره به اینکه در نوروز امسال تا روز 12 فروردین بالغ بر 17 میلیون مسافر از […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام بالاترین سرعت میان تخلفات خودرویی در نوروز 96 به جزییات اتفاقات سفرهای نوروزی فروردین ۹۶ پرداخت.

اسماعیل غلامی در نشست خبری ستاد خدمات سفر با اشاره به اینکه در نوروز امسال تا روز 12 فروردین بالغ بر 17 میلیون مسافر از حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای استفاده کردند، اظهار داشت: همچنین میزان خرید بلیت اینترنتی برای استفاده از وسایل جاده ای از جمله اتوبوس بالغ بر 80 درصد به صورت غیرحضوری رشد داشت.

وی به خروج و ورود 900 هزار مسافر ایرانی و خارجی از مرزهای زمینی نیز گریزی زد و گفت: 27 درصد این مسافران خارجی و 73 درصد ایرانی بودند که تردد آنها از مرزهای مهران، بازرگان، آذربایجان، آستارا و جلفا صورت پذیرفته است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین به بالاترین سرعت غیرمجاز در نوروز 96 اشاره کرد و افزود: بالاترین سرعت تخلف 282 کیلومتر در ساعت بود که گزارش آن در اختیار پلیس قرار گرفته است.

غلامی با بیان اینکه در نوروز امسال با رشد سرعت خودروها مواجه بودیم و میانگین تردد نیز 11 درصد افزایش یافته بود، بیان داشت: در این مدت بیش از سه میلیون نفر مسیر هوایی و بیش از همین آمار سه میلیون نفر نیز مسیر گردشگری دریایی را برای سفر انتخاب کرده بودند و تا روز 13 فروردین نیز یک میلیون و 500 هزار نفر با قطار سفر کردند.

ثبت بیش از یک میلیون تخلف رانندگی در نوروز۹۶

افزایش سفرها و کاهش حوادث رانندگی

ارسال پیامک تخلفات رانندگی

جریمه صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی