پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا تقی زاده-سایپا

ثبت رکورد جدید در کسب رضایت مشتریان شرکت سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است. به گزارش سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.

به گزارش سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.

وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

سازمان استاندارد ورود و خروج خودرو از خط تولید را اعلام نمی کند

آریو ، مسافر چینی مهمان سایپا

خرید رنو ساندرو منوآل با پیش پرداخت 17 میلیونی (فروردین 96)

کارنامه درخشان سایپا در سال اقتصاد مقاومتی

قیمت جدید محصولات پارس خودرو در سال ۹۶

فروش و نصب قطعات آپشن‌ محصولات سایپا با گارانتی سایپا یدک

قیمت محصولات سایپا در سال 96

سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی