پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین ماشین_ماشین آلات سنگین هیتاچی

مرکز خدمات ماشین آلات راهسازی هیتاچی افتتاح شد + عکس

مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای راه سازی و معدنی هیتاچی توسط شرکت آرین ماشین راهبرد، نماینده رسمی این برند در ایران افتتاح شد. شرکت هیتاچی ژاپن در سال 1951 تاسیس شده و انواع محصولات راهسازی، بیل مکانیکی، لودر و بولدوزر تولید می کند. شرکت آرین ماشین راهبرد به عنوان یکی از شرکت های […]

javankhodro
سه شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای راه سازی و معدنی هیتاچی توسط شرکت آرین ماشین راهبرد، نماینده رسمی این برند در ایران افتتاح شد. شرکت هیتاچی ژاپن در سال 1951 تاسیس شده و انواع محصولات راهسازی، بیل مکانیکی، لودر و بولدوزر تولید می کند.

شرکت آرین ماشین راهبرد به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه آرین سرمایه در سال 95 تاسیس و موفق به اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات هیتاچی در ایران شد. هلدینگ آرین سرمایه با 5 زیر مجموعه توانسته هم در حوزه خودروهای سواری و هم حوزه خودروهای سنگین فعالیت خوبی داشته باشد.

مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای تجاری با کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا با زیربنای 5500 مترمربع از هم اکنون آماده خدمت رسانی است. این مرکز در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج قرار دارد. با توجه به ضرورت تامین قطعات و خدمات رسانی به دارندگان این ماشین آلات نظیر بیل مکانیکی و … ، در صورتی که رضایت آنها کسب شود می تواند بازار مطمئن و خوبی را فراهم کند.

مدیر این مرکز در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بسیاری از سفارش های خرید به صورت تحویل فوری موجود است و اگر مشتری نیاز به یک محصول خاص یا کاستومایز شده داشته باشد، حداکثر 5 یا 6 ماه پس از ثبت سفارش، می تواند دستگاه را تحویل بگیرد. همچنین با توجه به اینکه امکان ارسال ماشین آلات راهسازی به این مرکز دشوار است، شرکت آرین ماشین به طور کامل آمادگی ارائه خدمات و امداد رسانی به این دستگاه ها را در سراسر ایران دارد. نیروهای متخصص به محل اعزام می شوند و در صورتی که در محل نتوانند تعمیر اساسی انجام دهند، قطعه معیوب به این مرکز ارجاع داده می شود و پس از تعمیر، به محل ارسال شده و همان جا مجدد نصب می شود.

آرین ماشین

مدیر عامل شرکت آرین ماشین پیش‌بینی کرد که احتمالاً بازار این نوع ماشین‌ها، رشدی بیش از 20 درصدی را در سال جاری تجربه خواهد کرد و آرین ماشین در تلاش است سهم بازار خود را به 15 درصد برساند.

محسن مجیدی، مدیر فروش آرین ماشین اعلام کرد که رقبای کره ای در بازار وجود دارند و همچنین بازار خرید و فروش دست دوم نیز از شرایط خوبی برخوردار است، به همین دلیل با قیمت گذاری مناسب محصولات هیتاچی و اعطای تسهیلات ویژه تلاش می کنیم که در بازار رقابتی حضور خوبی داشته باشیم.

نيك مهر در رابطه با بسته هاي مالي و فاينانس خارجي براي شركت هاي معدني، گفت: اصولا شركت هاي ژاپني در بسته هاي مالي قوي عمل مي كنند و كليه محصولات با خدمات فاينانس ارائه خواهد شد. وی افزود: شركت بر آن است با افتتاح اين مركز خدماتي، اعتماد را به مشتريان سابق هيتاچي بازگرداند و بعد از آن فروش قطعات اين برند بدون واسطه انجام شود.

آرین ماشین

آرین ماشین

در مورد محصولات هیتاچی بیشتر بدانیم:

روی تمامی مدل‌های بیل‌های مکانیکی هیتاچی موتورهای ایسوزو 6 سیلندری نصب شده اما مدل‌های هر موتور نسبت به وزن کاری آنها متفاوت است و توان آنها از 168 اسب بخار تا 315 اسب بخار متغیر هستند. قیمت بیل‌های مکانیکی هیتاچی بین 537 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 362 میلیون تومان است.
در این نوع ماشین‌ها، طول بوم، طول بازو و یا بیشترین عمق حفاری نیز از فاکتورهای مهم هستند. به طور مثال مدل AA-6WG1TQA که مدل 315 اسبی است طول بوم 7000 میلیمتری، طول بازو 2900 میلیمتری و بیشترین عمق حفاری 7600 میلیمتری است. همچنین بیشترین ارتفاع دسترسی آن به 10170 میلیمتر می‌رسد.

همچنین یک لودر چرخ لاستیکی نیز در لیست فروش محصولات راهسازی هیتاچی قرار گرفته که پیشرانه دایملر کرایسلر 6 سیلندری با توان 299 اسب بخار نصب شده و وزن کاری آن 22400 کیلوگرم است. قیمت این لودر 1 میلیارد و 111 میلیون تومان اعلام شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی